י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

במוקד יום העיון השנתי במש“י: שיפור איכות חיי הילד הנכה

מדי שנה בשנה מתכנסים צותי מש“י (מרכז שיקום ילדים), החינוכיים לצד המקצועיים במטרה להעשיר את הידע ולהעניק כלים חדשים בטיפול ושיקום ילדים נכים.

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



מדי שנה בשנה מתכנסים צותי מש“י (מרכז שיקום ילדים), החינוכיים לצד המקצועיים במטרה להעשיר את הידע ולהעניק כלים חדשים בטיפול ושיקום ילדים נכים.

יום העיון נערך לזכרה של מייסדת מש“י, הרבנית ליפשא פלדמן ע“ה, אשר בעשר אצבעותיה יסדה את המרכז השיקומי המוביל בישראל, והובילה אותו למצויינות תוך השקעה מתמדת בגיוס צוותים מקצועים, אימוץ טכנולוגיות מתקדמות מכל רחבי הגלובוס ורכישת ציוד מסייע לילדי המרכז.
הגב‘ פלדמן היתוותה את הקו היחודי של מש“י המעניק לכל ילד את כמות הטיפולים לה הוא זקוק על פי המלצת הצוות הרפואי ומבלי להתחשב במגבלת השעות שמדינת ישראל מקצה.

יום העיון המקצועי נועד בין היתר להמשיך ולהגשים את חזונה - יצירת מסגרת הנותנת מענה שיקומי מקצועי ברמה האפשרית הגבוהה ביותר, כזו שלא הייתה קיימת לפני שני עשורים.

יום העיון השמיני נערך בסימן ”אדם עיסוק וסביבה“ וניתן בו דגש על האופנים לביצוע התאמות סביבתיות המסוגלות לשפר את איכות החיים של הילד המוגבל ולהפוך את העולם למקום טוב יותר עבורו.

במהלך יום העיון הוצג המיזם הייחודי ”המחנה“ במסגרתו נבנה מחנה בטבע לילדי מש"י על ידי הילדים עצמם. תהליך הקמת המחנה לווה ע"י צוות מומחים מרפאים בעיסוק.

כמי שמובילים את תחום לימוד הניידות, קיים צוות מש“י במהלך יום העיון הרצאה שמטרתה סיווג רמה תפקודית של נסיעה בכיסא ממונע ע“פ סקאלה שפותחה ע"י צוות מטפלים מומחה בהושבה ובניידות בתוך מש“י. מומחי מש“י הציגו מערך שימוש מושכל בניידות ממונעת מותאם לכל לכל גיל.

יום העיון נחתם בפאנל אמהות מרגש שבחרו להתמקד בשימוש בטכנולוגיה מסייעת בבית ובקהילה. כאשר דברי הסיכום עסקו בתהליכי הטמעת תקשוב בביה"ס והצגת היעדים לעתיד.

יום העיון המיוחד לזכרה של הרבנית ליפשא פלדמן ע"ה ננעל כשהמשתתפים יצאו גדושים בידע רב ובכלים חדשים לקידום וסיוע לילדים.
משי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד