כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מזל טוב: בכיר הליכוד גדעון סער הפך לסבא

שר החינוך והפנים לשעבר גדעון סער, שהודיע לאחרונה על חזרתו לפעילות פוליטית במפלגת 'הליכוד', הפך היום לסבא. יעלון בירך: "אתה ס'מכות ב'לי א'חריות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



שר החינוך והפנים לשעבר גדעון סער, שהודיע לאחרונה על חזרתו לפעילות פוליטית במפלגת 'הליכוד', הפך היום (ב') לסבא, כשבתו הבכורה דניאלה, ילדה את בנה הבכור. דניאל היא בתו של סער מנישואיו הקודמים לשלי סער.

"היום בצהרים ילדה בתי הבכורה דניאלה את בנה בכורה. אני סבא!", צייץ סער בחשבון הטוויטר שלו.

גולשים רבים, ופוליטיקאים מימין ומשמאל איחלו "מזל טוב" לסבא הטרי. השר לשעבר משה יעלון כתב "גדעון, מזל טוב! תהנה מלהיות סב״א = סמכות בלי אחריות...".

חבר הכנסת מוטי יוגב כתב: "מזל טוב גדעון היקר, ברוך הבא למועדון הנחת". השר גלעד ארדן כתב: "מזל טוב סבא גדעון. ומזל טוב דרכך גם לדניאלה היקרה". חברת הכנסת מרב מיכאלי כתבה: "'ווואאווו!!!! ברכות ברכות ברכות לאם הטריה והסב הצעיר".

בתו של סער, דניאלה התחתנה לפני כשנה עם יוני, שעשה עליה מצרפת ושירת כחייל בודד בארץ. כזכור לפני  כחצי שנה גאולה אבן סער, מנחת הטלוויזיה ורעייתו של השר לשעבר גדעון סער - ילדה בת. 

יצויין כי אלה אינם הילדים הראשונים של השניים. לגאולה אבן יש שלושה ילדים מנישואיה הקודמים לעמית אוברקוביץ', ולגדעון סער שתי בנות מנישואים קודמים עם שלי סער.
גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד