י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כחלון: נוסיף 20 אלף דירות להגרלות מחיר למשתכן

את הדברים אמר שר האוצר הערב בראיון לערוץ 10 • מקורות באוצר מסבירים כי בכוונת המשרד להקדים לספטמבר את ההגרלה שתוכננה במקור לאוקטובר, ולהגדילה מ-10,000 דירות ל-15 אלף דירות, וכן לערוך הגרלה נוספת עד לסוף השנה - אף היא של 15 אלף יחידות דיור

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



שר האוצר, משה כחלון, הודיע הערב (ב') בראיון לערוץ 10 כי בכוונתו להוציא להגרלות 45 אלף יחידות דיור במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. זאת, בשונה מדיווחי האוצר עד כה, שלפיהם עד לסוף השנה ישווקו 25 אלף דירות בלבד.

מקורות באוצר מסבירים כי בכוונת המשרד להקדים לספטמבר את ההגרלה שתוכננה במקור לאוקטובר, ולהגדילה מ-10,000 דירות ל-15 אלף דירות, וכן לערוך הגרלה נוספת עד לסוף השנה - אף היא של 15 אלף יחידות דיור. עם זאת, על הגרלה זו באוצר עדיין מסרבים להתחייב.

יש להניח שכחלון ואנשי צוותו רווים נחת מהפופולריות של ההגרלה הגדולה, המתקיימת בימים אלה. בתוך שבועיים מאז הוכרזה ההגרלה, נרשמו אליה 36,292 זוגות צעירים וזכאים, מתוך כ-46 אלף זכאים. כ-3,600 משתתפים חדשים היתווספו לרשימה במהלך השבוע החולף.

מטעם האוצר נמסר, כי היישובים המבוקשים ביותר בקרב המשתתפים בהגרלות הם ראשון לציון, הרצליה, מודיעין, בית שמש, יבנה וראש העין.

עוד נמסר כי מספר "בני המקום" שנרשמו להגרלה הגדולה בכלל היישובים הוא 11,518. היישובים שבהם נרשמו הרבים ביותר מקרב בני המקום הם ראשון לציון (המספר הגבוה ביותר), בית שמש, הרצליה, נתניה, מודיעין וחיפה.
משה כחלון מחיר למשתכן יחידות דיור זוגות צעירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד