י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבי לעג לעצרת: "טראמפ התקשר לביבי"

הוידאו נחשף • האדמו"ר מהר"א מסאטמר לועג לעצרת הגיוס בארצות הברית: "טראמפ רואה כזו אסיפה גדולה. מתקשר לראש הממשלה בישראל, אומר לו 'כזו אסיפה גדולה, אתם לוקחים בחורים מהישיבות לצבא' • התרגום המלא

הרבי מסאטמר בכינוס. צילום: אברומי ברגר
הרבי מסאטמר בכינוס. צילום: אברומי ברגר



חשיפת "בחדרי חרדים" על דבריו הנחרצים של הרבי מסאטמר, נוכח קמפיין ה'פייק ניוז' - הוידאו נחשף.

הדיווח שפירסמנו לראשונה, אתמול בבוקר, עוד חיוור לעומת הדברים שאומר האדמו"ר כפי שניתן לצפות בוידאו.



"הנשיא טראמפ הוטרד" אומר הרבי בציניות, "הוא רואה כזו אסיפה גדולה (בהתייחס לעצרת סאטמר מהרז"ל על הגיוס) מתקשר לראש הממשלה בישראל, אומר לו 'כזו אסיפה גדולה, אתם לוקחים בחורים מהישיבות לצבא', עונה לו ראש הממשלה, 'בוא לישראל, לירושלים, או לבני ברק ותראה, כל בתי המדרשיות מלאים, כל הישיבות כולם יושבים ולומדים, לא חסר אף אחד".

(שואל טראמפ) "אבל מה עם הספרדים, אומר לו, בוא לפה ואראה לך רשימה, 40 אלף בחורים יושבים ולומדים בלי בעיה, (גם ספרדים), הכל תואם ומופיע ברשימה. 40 אלף בחורים, 40 אלף חופשיים מהצבא. כך הוא עונה לו

"ומה אומרים ראשי הישיבות. שלח (הנשיא) את השגריר לבתי האדמו"רים והרבנים, ותבדוק איתם ישירות, שואל אותם, אם יש להם טענות, אף אחד מהם לא אומר מילה".

באמצעות המשל, העביר האדמו"ר את המסר כי העובדות בישראל שונות ממה שקולות המחאה בארה"ב מנסים לצייר.

ברקע נראה כי דבריו של הרבי מעוררים אי נוחות רבה בקרב ראשי הישיבות, ובסיום קטע הוידאו נראה שראש ישיבת ליקווד מתחיל להגיב לדבריו.

בסיכומה של אותה פגישה, בעקבות הדברים הללו, נקבע כי עוד לפני קבלת החלטה יש לפנות ישירות לאדמו"רים ורבנים בישראל באמצעות משלחת ולבדוק עמם את האמת כפי שהיא. במידה ואכן יוכח שתהיה בעיה, צפוי לצאת 'קול קורא' מטעם אדמורי ורבני ארצות הברית.
הרבי מסאטמר גיוס מונסי מהרא טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד