י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתקפת נחשים: בחור ישיבה הוכש בבית חלקיה

בחור מישיבת שערי שמועות בבית חלקיה, הוכש בשעות הערב המאוחרות על ידי נחש בכניסה לפנימיה של הישיבה, ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן ברחובות כשמצבו מוגדר קל

מתקפת נחשים: בחור ישיבה הוכש בבית חלקיה
pixabay



בחור מישיבת שערי שמועות בבית חלקיה, הוכש בשעות הערב המאוחרות (שלישי) על ידי נחש בכניסה לפנימיה של הישיבה, ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן ברחובות כשמצבו מוגדר קל, כך נמסר ל'בחדרי חרדים'.

יצויין, כי זהו מקרה שני של הכשה באזור זה בתוך שבוע. ביום חמישי האחרון, הוכש ברגלו נער כבן בן 14 בשטח שבין בית חלקיה ליישוב יד בנימין הסמוך, ופונה לבית החולים שם אושפז במצב קשה ויציב ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

ביום שישי שעבר בת 64 תושבת הגולן, נפגעה מהכשת נחש צפע במהלך קטיף דובדבנים. היא פונתה לבית החולים זיו בצפת שם טופלה על ידי נסיוב והועברה למחלקת טיפול נמרץ, כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה.

בשלהי חודש מרץ, ילד בן 12 תושב ג'סר א-זרקא, הוכש על ידי נחש בשדות גבעת עדה ואושפז במצב קשה בבית החולים הלל יפה בחדרה. לאחר שקיבל טיפול תומך וסרום לטיפול בהכשה, הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בתקופה זו של השנה חשוב להזהיר ולקרוא שוב ושוב לציבור. בימים חמים והבילים הנחשים יוצאים ממקומות המסתור, ועלולים לתקוף. בהליכה בשטח יש להקפיד על הליכה בנעליים גבוהות ובלבוש ארוך.
הכשת נחש בית חלקיה נחש צפע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד