כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

זעזוע בחסידות: מי שלח לרבי מנות פלאפל?

חסידי ויז'ניץ גילו לתדהמתם, שהאדמו"ר סבל לאחרונה מפרשת הטרדה קשה, בה שוגרו לביתו מאות מנות פלאפל ומשלוחי אוכל מוכן, ובוצעו עשרות קריאות שווא לטכנאים. האדמו"ר שילם לשליחים וניסה להשתיק את הפרשה - למען השלום

הרבי מויז'ניץ. צילום ארכיון: יעקב נחומי - פלאש 90
הרבי מויז'ניץ. צילום ארכיון: יעקב נחומי - פלאש 90



סערה בחסידות ויז'ניץ: בימים האחרונים גילו מספר חסידים כי האדמו"ר מויז'ניץ שילם בתקופה האחרונה לשליחים רבים שהביאו לביתו אוכל, כולל עשרות מנות פלאפל ומנות ממסעדות מוכנות.

כך גם נערכו קריאות שווא של טכנאים, אנשי מזגנים ועוד לבית הרבי ברחוב תורת חיים 3 בקרית ויז'ניץ בבני ברק.

מדובר בעשרות משלוחים שנשלחו לבית הרבי שהוזמנו כמובן בעילום שם לבית האדמו"ר. הרבי קיבל את המשלוחים לביתו מבלי שהזמין. הוא שילם מכיסו ובשתיקה מופלאה, מבלי לספר לאיש מהחסידות ומנאמני ביתו.

החסידים גילו כעבור זמן את המתרחש במקרה, דרך אחד הפועלים העובד בצרכניית 'נתיב החסד' הממוקמת ממול ביתו של הרבי. האיש הבחין בידיד שלו, אופנוען המשמש כשליח בחנות פלאפל בעיר עולה לבית הרבי נכנס, ויוצא. החבר שאל אותו מה מעשיך בבניין?

הוא הסביר כי הזמינו 100 מנות פלאפל בשביל הכנסת ספר תורה, לדבריו הרבנית פתחה את הדלת ולאחר דקה ניגש הרבי שאל כמה כסף עולה? - ושילם הכול.



האחים האדמורים מויזניץ. צילום ארכיון: שוקי לררצילום: האחים האדמורים מויזניץ. צילום ארכיון: שוקי לרר
האחים האדמורים מויזניץ. צילום ארכיון: שוקי לרר


ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האוכל שהגיע לבית, נתרם לאחד מארגוני החסד המחלק אוכל לנזקקים, וזאת על פי הוראת האדמו"ר.

החסידים מסרבים לעכל את המעשים שנעשו וטוענים כי לא ברור מי עומד מאחורי הדבר הזה, שכן לרבי אין שונאים ובמשך 18 שנה שהיה בגלות שתק ושתק, וכעת גם ממשיך בשתיקה ולא מגיב לדברים ולא משתף את מעשה ההטרדות שעובר.

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני חודש רמז הרבי לדברים שעבר ואמר בשבת במפתיע "יש כאלה – הסוברים שלעשות מלחמה ומחלוקת בעד כבוד הרבי, הוא מעיקרי החסידות. ולא היא, זה הכל מעשה יצר ומעשה שטן! ואף שיש כאלה שלדאבוננו נוהגים כן, אין לזה שום קשר עם חסידות", אמר ולא יסף.

כך או כך הנושא מעורר עניין רב בחסידות ויש התולים זאת בתקריות בחודש האחרון בחצר הרבי הצעיר מויז'ניץ.
חסידות ויזניץ פלאפל משלוחים סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד