כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מפתיע: תוקף הנער חשוד גם ב"הצגת תועבה"

סעיף פלילי בו לא משתמשים בתדירות גבוהה הופעל במקרה של תוקף נער בירושלים, החשוד גם בכך שסיפק לו סמים

מעצרו של החשוד במאה שערים. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים
מעצרו של החשוד במאה שערים. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: באורח נדיר - מבקשים להאשים חרדי מירושלים שנעצר כחשוד בתקיפה, בסעיף "הצגת תועבה", זאת בעקבות החשד כי חשף קטין לתמונות שחץ.

שבוע ויומיים לאחר שנעצר, הוגשה הצהרת תובע נגד תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים בן 42 החשוד בביצוע מעשים חמורים בנער ושידולו לשימוש בסמים.

ביום שני שעבר בשעות הצהרים, נכשנעצר החשוד נדמה היה לתושבים כי המשטרה מבצעת שוב מעצרים על רקע תקיפת חיילים חרדים בשכונת מאה שערים, אולם עד מהרה התברר כי מדובר במעצר חשוד בתקיפת נערים, כך גם דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

חוקרי תחנת לב הבירה שעצרו את החשוד לאחר מעקב, חושדים כי הוא הציג חומר תועבה לקטין, ובסעיפי העבירה בבקשת המעצר צויין כי הוא חשוד ב"הצגת תועבה במקום שאינו ציבורי", על פי החוק העונש על כך עומד על שלוש שנים. יצויין כי מדובר במשהו נדיר הסעיף אינו נמצא בשימוש כמעט בכתבי אישום.

מדובר בתושב השכונה בן 42, החשוד כי במשך מספר חודשים הדיח קטין, כיום בן 16, לשימוש בסמים וביצע בו מעשים חמורים ואסורים. עוד הוא חשוד בשימוש בסמים והחזקת סמים לצריכה עצמית, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וכן תקיפת שוטר בעת מעצרו מה שגרם לפינוי השוטר לבית החולים.

מעצרו של החשוד בשכונת מאה שערים

היום (רביעי) החשוד הובא בשלישית לבית המשפט, שם הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. פרקליטו עו"ד טל גבאי ביקש לשלוח את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית מאחר ולדבריו יש מסמך של שירות בתי הסוהר משנת 2002 שם מצוין שהוא מצוי במצב פסיכוטי חריף וכי הוא מטופל בכדורים פסיכיאטריים באופן תדיר.

לאחר שפרקליטו ביקש שהפסיכיאטר המחוזי יבחן את מצבו הרפואי ויתן את המלצתו, אמר החשוד "אני לא רוצה להיבדק אצלו. הוא איים עליי שיתן לי כדור בומבה".

השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים אמרה כי חומר החקירה מקים "עיגון ראייתי לכאורי" למיוחס לחשוד וכן מסוכנותו, והאריכה את מעצרו כמבוקש, עד ליום ראשון הקרוב.
מעשים חמורים מאה שערים שימוש בסמים שמואל הנביא בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד