ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מרגש: נתניהו ומודי נפגשו עם מוישי הולצברג • תיעוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הודו נרנדרה מודי נפגשו עם הילד מוישי הולצברג שהוריו נרצחו בפיגוע במומביי ב-2008 • מוישי סיפר כי הוא מתגעגע להודו וראש הממשלה מודי אמר כי מדינתו פתוחה לפניו

מרגש: נתניהו ומודי נפגשו עם מוישי הולצברג • תיעוד



ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הודו נרנדרה מודי נפגשו עם הילד מוישי הולצברג שהוריו נרצחו בפיגוע במומביי ב-2008.

מוישי סיפר כי הוא מתגעגע להודו וראש הממשלה מודי אמר כי מדינתו פתוחה לפניו.



רה"מ נתניהו הזמין את מוישי ללוות אותו בביקורו העתידי בהודו.

הילד מוישי בא בליווי הסבים והסבתות: הורי אביו נחמן ופרידה הולצברג, והורי אימו שמעון ויהודית רוזנברג, וביחד עם סנדרה שהייתה המטפלת שלו בהודו ובאה עמו ארצה.









כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סבו של מוישי, הרב שמעון רוזנברג התראיין הבוקר לגל"צ, וסיפר על תוכניותיו של מוישי לעתיד: "עצם הנושא שבכירי ממשלת הודו זוכרים את האירוע, וזוכרים את מוישי, צריך לקחת בחשבון שמדובר בראש ממשלת שהגיע לשלושה ימים, לצורך קשרים עסקיים עם מדינת ישראל, ובתוך זה ראש ממשלת הודו ראה לנכון לפגוש את מוישי, זה מאוד ריגש אותנו. זה מראה לנו שהעם ההודי לא שכח, את האירוע, והוא עם עם ישראל".

"מוישי מאוד מתרגש, הוא אמור לדבר במהלך המפגש. מוישי הכין כמה דברים מלב ולב. רוח הדברים הוא של תודות, והמשך הקשר והמסורות - מוישי רוצה להמשיך את השליחות של חב"ד שעשו הוריו הי"ד במומבאיי, זה הבית שלו שם, שם הוא נולד. לקראת הבר מצווה מוישי יבקר בהודו", אמר הסב.
מויש הולצברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד