י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חתונה בשישי בצהריים: המדריך לחתונה קסומה בקיץ

חתונות שישי בצהריים משלבות תמחור נוח יותר עם אווירה מיוחדת ושונה, של שמש, שמיים כחולים, נוף ירוק ותחושת חופש וכיף של תחילת סוף השבוע בתפאורה אלגנטית . בין אם אתם מתכננים חתונה בשישי בצהריים ומחפשים השראה וטיפים להצלחתה ובין אם עוד לא החלטתם, אבל הרעיון של האנרגיות הרעננות של חתונה לאור יום קוסם לכם, נספר לכם מעט על היתרונות, החסרונות (והדרכים להפוך גם אותם ליתרונות!) והרעיונות המיוחדים לחתונת שישי בלתי נשכחת

חתונה בשישי בצהריים: המדריך לחתונה קסומה בקיץ



כשענני החורף מפנים את מקומם בשמיים לשמש הנעימה ולתכלת, ולוקחים עמם את הקור, האינסטינקט הראשוני הוא לצאת החוצה, אל האור הטבעי. זוהי גם תחילת התקופה של עונת החתונות, הפורצת באביב ונמשכת עד תום הקיץ. כמו כן, אלו הם הימים שכבר אין צורך לחפש רק אולמות אירועים במרכז בגלל החשש מגשם, אלא ניתן לקבל בזרועות פתוחות את מזג האוויר היפה בגני האירועים שמתחת לכיפת השמיים, ובעיתוי שכולו חגיגה של אור יום וגווני הירוק שבחוץ: שישי בצהריים.

השוני שבעיתוי

כדי להתרשם מהחן ומהאווירה המיוחדים של חתונה בשישי בצהריים, שמנו את פעמינו בשעת בוקר מאוחרת אל פרדסי נס ציונה, מקום מושבו של מתחם ויהEvents Via - בית לאירועים בלב הפרדסים, אולם אירועים במרכז הכולל שילוב של אולם אירועים מפואר וגן אירועים בעיצוב רך אורבני, שהיה ערוך ומוכן לחגיגתו של אירוע בוטיק של 200 איש בשעת צהריים. שוטטנו בין העצים עמוסי הפירות, בין השולחנות הלבנים והחגיגיים שמתחת לשמשיות לבנות מהודרות שמקבלים זריקת צבע מהעצים הירוקים שביניהם והזרים והעציצים הססגוניים מכל עבר. לידם עמדת בר עמוסה בכל טוב, כולל מוחיטו מרענן בצנצנות מקסימות עם קש ופלחי לימון שקשה לעמוד בפניהם. מול החופה היפהפייה אי אפשר היה שלא לחשוב עד כמה אור היום מוציא את המיטב מהעיצוב, מהטבע ומכל קשת הגוונים של גן האירועים שבמקום – וזה אכן חלק מסודם של אירועי בוטיק בשישי בצהריים.




זמן אידאלי, אנרגיות טובות ואור יום

לעריכת חתונה בשישי בצהריים יש יתרונות רבים, הסבירו לנו בויה. השעה מכתיבה אנרגיה אחרת, משוחררת, זורמת ונינוחה, גם בשל אור השמש הטבעי שעושה נפלאות למצב הרוח ומדגיש כל צבע וכל גוון, וגם כי האורחים מגיעים רעננים ונטולי לחצים היישר מהבית, שמחים לפתוח את חופשת סוף השבוע, ולא אחרי יום ארוך של עבודה ופקקי תנועה. זהו גם זמן אידיאלי עבור מי שרוצים לשתף את בני הדור הצעיר של המשפחה בחתונתם, ילדים ותינוקות, מכיוון שהם עירניים ונינוחים בשעות אלו.

מה לגבי חסרונות, שאלנו

"עריכת חתונה בשישי בצהריים אינה מתאימה למאחרים להשכים ומכתיבה לו"ז צפוף ומוקדם יותר: בגלל כניסת השבת על החתן והכלה להקדים לקום ולהתארגן, ואין יום שלם לפניהם לקחת את זמנם בידם עד לאירוע בשעת הערב. אירוע בוטיק בצהריים מתחיל בשעה מוקדמת. היתרון בקיץ הוא ששעון הקיץ מאפשר ליהנות מיפי גן האירועים שעה נוספת בטרם תיכנס השבת". במקרה של ויה VIA EVENTS, מיקומם בתור אולם אירועים בנס ציונה מהווה יתרון. לוקיישן טוב באמצע הארץ. דקה נסיעה מעורק תחבורה ראשי – צומת בית עובד. האורחים עולים מיד על הכביש המהיר לביתם בנוחות רבה וכל זאת לפני כניסת השבת.

פתרונות ואלטרנטיבות

האם השמש אינה לעתים גורם מפריע? למשל, ביום שרב?

"בעזרת תכנון נכון ובמוכנות מראש לכל בעיה פוטנציאלית, אנו מסוגלים להציע מגוון פתרונות למתכננים חתונה בשישי בצהריים בגן אירועים. בראש ובראשונה במחשבה על אמצעי הצללה שימנעו שמש ישירה, אבל יעשו זאת בדרך דקורטיבית, שתוסיף לעיצוב ותהיה חלק בלתי נפרד ממנו. אפשר גם להוסיף מאווררים ומצננים ביום חם – בדיוק כפי שבחתונות צהרי שישי המתקיימות בגן האירועים בעונות המעבר אנו ערוכים לגשם ולקור, ומציעים עבורם פתרונות (בדמות אוהל חורף לקבלת הפנים או פרישת קירוי מרהיב לגן, ובו אמצעי חימום)".

אנשי ויה VIA EVENTS ממליצים על עמדת משקאות משודרגת, שגם מתאימה לצורך המרובה בשתייה ביום חם וגם משדרת רעננות וססגוניות במגוון רחב של משקאות צבעוניים: משקאות אלכוהוליים או לא אלכוהוליים בצנצנות דקורטיביות עם קש, קוקטיילים שיקיים המתאימים להפליא למסיבת גן בשעת צהריים וכו'. מטבח השף שבמתחם הולך עד הסוף עם החוויה הקולינרית של חתונת שישי צהריים, היום שלנו להתפנק אחרי שבוע ארוך של עבודה, ומציע תפריט מפנק ורבגוני, כולל שלל אופציות לפינגר-פוד ולמנות פתיחה קטנות אך מרשימות בהכנה פרונטלית על המקום שמוסיפה לצבע, לעניין ולרעננות והטריות בכל מרכיב ומנה.

אם שעת הצהריים אינה עילה מבחינתכם לוותר על רחבת ריקודים סוערת, אפשר לשדרג אותה ביום חם עם עמדה שכולה הפתעות, כמו אקססוריז צבעוניים, מניפות להשבת הרוח, משקפי שמש וקרם שיזוף.





מה האפשרויות העומדות בפני מי שחלמו על חתונה בגן אירועים בצהרי שישי אבל לא רוצים לוותר על מיזוג אוויר?

אנשי ויה מספרים שאפשר לשלב מהטוב שבשני העולמות. "במתחם ויה, למשל, איננו עורכים שני אירועים מסוג חתונה בשישי בצהריים במקביל, ולכן אם הזוג מתלבט בין שתי האפשרויות או מעוניין בשתי האפשרויות גם יחד, נוכל להציע לערוך חלק מהחתונה במתחם של האולם המפואר והממוזג, וחלק בחוץ, בגן. למשל, לפתוח בקבלת פנים בגן, ממנה להמשיך אל חופת הגזיבו או אל החופה היפנית המרהיבה שבלב הגינה, ואז להוביל את האורחים אל אווירה אחרת באולם אלגנטי ויוקרתי, שם יחכו להם סעודה מפנקת ממטבח השף שלנו, ורחבת ריקודים עם מסכי הקרנה משוכללים".

"זוהי גם אופציה שאנו מציעים לזוגות המעוניינים בחתונה גדולה ויוקרתית, עם מספר מוזמנים הגבוה מתכולת הגן – מכיוון שהאולם יכול להתאים גם לאירועים גדולים של עד 800 איש".

טיפים נוספים לחתונת קיץ בשישי בצהריים

הנה כמה המלצות נוספות שקיבלנו בביקורנו במתחם ויה - בית לאירועים בלב הפרדסים:

∙ בחירת אולם או גן אירועים במרכז, במיקום נוח להגעה לאורחים, היא חשובה, אבל אל תשכחו את נושא החנייה, שגם הוא עלול לגזול זמן יקר מהמגיעים לחתונה. בויה, למשל, כלול מגרש חנייה פרטי לכ-300 כלי רכב.

∙ היו מאורגנים: הכינו לו"ז מסודר לארגוני הבוקר, הכינו את התיק שלכם והתלבושת שלכם מראש בלילה שלפני, ואל תשכחו לכוון את השעון המעורר!

∙ בלהט ובלחץ ההתארגנויות קל לשכוח לאכול ולשתות מספיק: דאגו בלו"ז שלכם לשריין ארוחת בוקר, שתיתן לכם אנרגיה, ופרט לקפה אל תשכחו לקחת עמכם בקבוק מים ולהרבות בשתייה, במיוחד בקיץ.

באדיבות: ויה VIA EVENTS – בית לאירועים בלב הפרדסים של נס ציונה

אתר: http://www.via-events.co.il

טלפון: 077-6706687
חתונה בשישי בצהריים חתן וכלה ויה אירועים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד