ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מוטי בן משה ולב לבייב פורשים מהקרב על השליטה באפריקה

בן משה סירב לפרק את השותפות עם לבייב כפי שדרשו המחזיקים: "לבייב ראוי להערכה רבה על השקעתו המסיבית באפריקה בשיעור של יותר מ-4 מיליארדר שקל. אין לי כל כוונה להפר את הסיכום הראשוני בינינו"

לב לבייב, צילום: אביר סולטן, פלאש 90
לב לבייב, צילום: אביר סולטן, פלאש 90



אנשי העסקים מוטי בן משה ולב לבייב פורשים מהמירוץ לרכישת אפריקה ישראל. זאת לאחר שהשניים דחו את הדרישה של נציגות מחזיקי אגרות החוב של אפריקה לפרק את השותפות ביניהם.

ההודעה מגיעה לאחר הפצרתו של נשיא בית המשפט המחוזי בנושים ובמתעניינים ברכישה להמשיך במשא ומתן, וזאת במטרה שסיידוף או בן משה ולבייב ישפרו את הצעתם על מנת לייתר את הדיון בגורל הסדר החוב של אפריקה.

בן משה הודיע הערב כי "אין אני סבור שראוי לבקש ממר לבייב לפרוש מהשותפות, ואין לי כל כוונה להפר את הסיכום הראשוני בינינו. לבייב ראוי להערכה רבה על השקעתו המסיבית באפריקה בשיעור של למעלה מ-4 מיליארד שקל מאז רכישתה, ומתוכם כשני מיליארד שקל מאז תחילת ההסדר האחרון".

עוד הובהר בהודעה מטעמו של בן משה כי "בנסיבות אלו ועל אף המאמצים שהושקעו על ידי מר בן משה ועל אף האמונה שלו בפעילותה ובנכסיה של אפריקה ישראל, העדיף בן משה שלא להגיש הצעה נוספת עקב הדרישות. בן משה ולב לבייב מאחלים לחברה לעובדיה ולנושים הצלחה בגיבוש ההסדר העתידי בחברה".

אתמול הבהירה נציגות מחזיקי אגרות החוב לשתי הקבוצות המתחרות כי מי שיעלה את הצעתו ב-20 מיליון שקל יזכה לנהל משא ומתן בלעדי על ההסדר בחברה. בפועל דרישה התייתרה לאחר ההודעה של בן משה ולבייב. מקורבים לסיידוף אמרו כי הם הופתעו מפרישתם של בן משה ולבייב.
לב לבייב מוטי בן משה אפריקה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד