י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

היום בבג"צ: הילד המחבל יבקש הקלה בעונשו

ביהמ"ש העליון ידון בעוד שעתיים (חמישי), בערעורו של הילד המחבל בן ה-14שדקר יהודים בפסגת זאב, המבקש הקלה נוספת בעונשו אחד הנדקרים בתגובה: "כועס על הפרקליטות שביקשה עונש מגוחך"

אחמד מנסרה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אחמד מנסרה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בית המשפט העליון, יישמע היום (חמישי), ערעורו של המחבל אחמד מנסרה, בן ה-14, שדקר יחד עם חברו, יהודים בשכונת פסגת זאב והורשע בבית המשפט המחוזי בשתי ניסיונות לרצח.

באמצעות עורכת דינו לאה צמל, טוען המחבל בין היתר, כי אין להרשיעו בשתי עבירות של ניסיון לרצח וכי היה להרשיעו בעבירה חמורה פחות, כמו כן נטען כי לא היה ראוי לגזור עליו עונש של 12 שנות מאסר ופיצוי לנדקרים, היות ובין היתר יש לשקם נאשמים כאלה "בדרכי שלום".

עורך דינו של אחד הנדקרים בתיק, איתמר בן גביר אומר ל'בחדרי חרדים', כי מרשו כועס על הפרקליטות שהסתפקה בעונש של 12 שנות מאסר במקום לדרוש עשרות שנות מאסר כפי שהחוק מאפשר.

לדברי עו"ד בן גביר: "עצם ההתנהלות של הפרקליטות מאפשרת ללאה צמל להגיע עם טיעונים הזויים לבית המשפט שהרי אין לה מה להפסיד, היא יודעת היטב כי העונש לא יוחמר היות והפרקליטות לא ביקשה. המדובר בהפקרות. מחבל בן 14 יחד עם חברו רצים ומבקשים לרצוח יהודים, ובפרקליטות מתייחסים לתיק כאילו מדובר בגניבה ממכולת. עם דרישות כה מקלות מה הפלא שעוד ועוד מחבלים קטינים מצטרפים לטרור, ומבקשים לרצוח יהודים", מסכם בן גביר את טיעוניו.

הדיון יחל בשעה 11:30, הנדקר יגיע למקום וימסור הצהרה.
אחמד מנסרה ילד מחבל פסגת זאב ערעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד