י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דלתות פנים – פרקטיות אסתטית מותאמת 'פיקס'

שיפוץ הבית בא עלינו לטובה, אך מהן הדרכים לעצב באופן אסתטי התואם את טעמינו ויחד עם זאת, לשמור על מסגרת תקציב מוגבלת? נפגשנו עם מאיה דונרשטיין יתיר, מנהלת השיווק ברב בריח כדי לענות על כל השאלות הללו.

דלתות פנים – פרקטיות אסתטית מותאמת 'פיקס'





כל מי שמשפץ את ביתו או שעומד לעבור לבית חדש שקנה מכיר את התחושה המעורבת הזאת, של הרצון להגיע לתוצאה שתשקף באופן מדויק את הטעם שלך מן הצד האחד לבין הרצון העז לא פחות לא לחרוג ממסגרת התקציב.

אם בעבר היה שימוש פונקציונלי בלבד לדלתות הפנים – הפרדה בין חדר לחדר ובין חלל אחד שבדירה לחלל אחר – הרי שכיום נהוג להתייחס אליהן כאל ריהוט בפני עצמו. ככזה, הוא אמור 'להתכתב' עם שאר האלמנטים העיצוביים שהחלטתם לשים בביתכם ועם שאר הרהיטים. השוני העיקרי בין דלתות פנים לבין שאר הרהיטים הוא בקביעות היחסית של הדלתות. בעוד את שאר הרהיטים – ספות, כסאות, שולחנות – תוכלו להחליף בקלות ובמחיר זול יחסית, הרי שהחלפת הדלתות ככל הנראה לא תקרה בטווח השנים הנראה לעין.



בשל כל הסיבות הללו, כאשר בוחרים דלתות פנים חדשות – חשוב מאוד שהן תהיינה גם פרקטיות וגם אסתטיות. רצוי מאוד שהדלתות תהיינה ללא גימיקים מסוגים שונים על מנת שלא תמצאו את עצמכם בעוד כמה שנים עם דלתות שאולי היו יפות בעיניכם בעת הקניה, אך כעת נראות משונות. מה שדרוש לכם הן דלתות שאינן תלויות בטרנד, דלתות קלאסיות. אם יש אלמנט דקורטיבי מסוים – ניתן לשלב אותו גם בדלתות.



התכנון האדריכלי של הבית, ההבדל בין הפונקציות השונות שממלא כל חלל שבבית, והנתונים השונים של כל חדר וחדר, צריכים לבוא בחשבון לפני רכישת דלתות הפנים החדשות. "כך, לדוגמה, אם מדובר בבית קטן או בחדרים לא גדולים רצוי לבחור דלת חלקה בעיצוב מינימליסטי. צבעה של הדלת צריך להיות זהה לצבע הקירות – במידה והם צבועים בצבע בהיר (לבן או שמנת). באופן הזה, לא יפגמו הדלתות בתחושת המרחב שכה נדרשת כשחלל הבית קטן", מסבירה מאיה דונרשטיין יתיר, מנהלת השיווק ברב בריח. לדבריה, אם מדובר בחדר חסר חלונות או בחדר בעל חלונות קטנים בלבד – כדאי מאוד לבחור דלת פנים משולבת בזכוכית דקורטיבית. דלת מסוג זה תאפשר חדירת מקור אור נוסף לתוך החדר ותמנע תחושת קלסטרופוביה.

בחדרים מסוימים – חדר שינה של ההורים, חדרים של ילדים מתבגרים וכדומה, כדאי להתקין דלתות מבודדות רעש. הבידוד מתאפשר בזכות מילוי פלקסבורד (שבבי עץ וסיבי פשתן) הממלא את הדלת. בבתים של משפחות ברוכות ילדים כדאי מאוד להתקין סגירה מגנטית חרישית של הדלת. המנגנון הייחודי הזה מונע את טריקת הדלתות המטרידה.



עוד לפני שאתם ניגשים לאולמות התצוגה לבחירת דלתות כדאי מאוד שתמדדו את פתחי החדרים השונים. רשמו לפניכם באופן מדויק את מידותיו של כל פתח. הניסיון מגלה שפעמים רבות נמצאים הבדלים של כמה סנטימטרים בין דלת לדלת. לאחר שיגיעו הדלתות אליכם ויותקנו בפתחים המתאימים להן – ודאו שכל דלת מתאימה בדיוק לפתח שלה.


אם אתם חושבים שהמבחר של דלתות פנים אפשריות הוא קטן – חשבו שוב. רק בחברת רב בריח כוללת קולקציית דלתות הפנים לא פחות מ-25 דגמי דלתות שונים. כל אחת מן הדלתות שונה מחברתה בצורה, בסגנון ולעתים גם בצבע. אולם המשותף בין כולן הוא שמדובר בדלתות בעלות עיצוב 'נקי' וקלאסי שיכול להשתלב בהצלחה בכל חלל שתרצו בבית. המבחר הגדול יאפשר לכם גם לעשות התאמות – בין צורה מסוימת של דלת לפרזול הדלתות שתאהבו.

לקבלת ייעוץ חינם להתאמת דלתות פנים שיענו על הצרכים של ביתכם, היכנסו >>
דלתות פנים רב בריח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד