כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נתניהו וראש הממשלה ההודי שכשכו רגליים בחוף אולגה

אחרי יומיים של חיבוקים ואינסוף מחוות מרגשות מראש הממשלה ההודי, הגיעו שני הידידים לחוף אולגה, שם נהג נתניהו לצד עמיתו הססגוני, בקלנועית עליה מתנוססים דגלי המדינות • לאחר מכן נכנסו השניים לשכשך רגליים בחוף הים • תיעוד

נתניהו ומודי בחוף הים
נתניהו ומודי בחוף הים





אחרי יומיים מפתיעים של חיבוקים ואינסוף מחוות מרגשות מראש הממשלה ההודי נרנדרה מודי, שעד כה היה אנונימי עבור תושבי ישראל, הגיעו שני הידידים לחוף אולגה, לשם הגיעו לתצוגת מתקן נייד להתפלת מים. בחוף, נהג נתניהו סקלנועית עליה מתנוססים דגלי המדינות, כשלצידו יושב עמיתו הססגוני. לאחר מכן נכנסו השניים לשכשך רגליים בחוף הים.



הבוקר טסו השניים במסוק מירושלים לחיפה. רה"מ נתניהו הראה לעמיתו את המתניים הצרות של ישראל והסביר על האזור. בחיפה הגיעו שני המנהיגים אל בית הקברות הצבאי הבריטי בו קבורים חיילים הודים שלחמו במלחמת העולם הראשונה. ראשי הממשלות הניחו זרים באנדרטת החיילים והסירו את הלוט מעל שלט לזכר החיילים ההודים שנהרגו בקרב לשחרור העיר חיפה במלחמת העולם הראשונה.



















ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי כתב בספר: "כבוד גדול הוא לי לעמוד כאן היום ולהצדיע לחיילים ההודים האמיצים, שהקריבו את חייהם למען שחרור חיפה במהלך מלחמת העולם הראשונה. הגבורה היוצאת דופן וההקרבה העילאית של טהאקור דלפט סינג, גיבור חיפה, ושל אנשיו לעולם לא תישכח ותמשיך לשמש השראה לדורות הבאים. בשנה הבאה, במלאת מאה שנים לקרב על חיפה, תהיה הזדמנות נוספת להעלות על נס את הקשר המתמשך בין הודו לישראל. ג'אי הינד".

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי נחת בישראל ביום שלישי אחר הצהריים. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה הודי בישראל אי פעם, והוא מתקיים בין השאר על רקע ציון 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטים עם המדינה.
בנימין נתניהו נרנדרה מודי חוף אולגה ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד