כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הישג מרשים: נתניהו עקף את מנהיגי העולם

ראש הממשלה נתניהו, רשם אתמול הישג, כשהגיע למיליון עוקבים בטוויטר למה זה כל כך מפתיע ומי הם אלה שקידמו אותו להישג הסבר המפורט

הישג מרשים: נתניהו עקף את מנהיגי העולם
.



נתניהו כבש אתמול (רביעי) הישג נוסף, כאשר הגיע למיליון עוקבים בטוויטר, בכך הפך נתניהו למוביל באחוזים גבוהים על פני נשיא ארה"ב וראש ממשלת הודו.

חלקה של הרשת החברתית הפופולרית - טוויטר, ביצירת הבאזז התקשורתי הוא מהגדולים אם לא הגדול ביותר, שם מביעים דעתם, מדינאים ואנשי ממשל, שחקנים, נשיאים וראשי ממשלות, לצד עיתונאים ופרשנים שמצייצים שם לראשונה את כל המתרחש בעולם, בכל נושא ועניין, באופן ראשוני ובקוצר האומר, זאת לצד, מעל מיליארד בני אדם שהצטרפו לחוויה הממכרת ה'טוויטר' שעוקבים ומגיבים.

כמובן, גם ראש ממשלתנו נתניהו, חולק עם עוקביו את מעשיו בממשלה, בכנסת ובמשרד החוץ, כך שלפני פגישתו עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, היו לנתניהו 982,000 עוקבים, כמה ציוצים של ראש ממשלת הודו הנערץ בקרב עמו - עם תיוג חשבונו של נתניהו, שינו את התמונה והזניקו את נתניהו ב-18,000 עוקבים חדשים תוך יממה, ולא פלא, הסיבה לכך היא שלראש ממשלת הודו יש כ-32מיליון עוקבים, מתוך אוכלוסיה של מעל מיליארד בני אדם.

לנשיא ארה"ב טראמפ למשל, הנחשב כיום לצייצן מספר אחד בעולם כיום, יש מספר דומה של עוקבים כ-34 מיליון.

הודו היא המדינה השביעית בגודלה בעולם בשטחה, והשנייה בעולם בגודל אוכלוסייתה, ושמונה יותר ממיליארד נפש הדוברים למעלה ממאה שפות שונות, בהודו יש חלק גדול מאד של אזרחים שאין להם גישה טכנולוגית, מה שמסביר את העובדה שלראש ממשלת הודו יש "רק" 32 מיליון עוקבים, לעומת זאת טראמפ עם מספר דומה של עוקבים, הם מתוך אוכלוסיה של 400 מיליון.

מה שבעצם הופך את נתניהו עם הכי הרבה עוקבים מבין שני המנהיגים הגדולים באחוזים, מאחר ולנתניהו יש מיליון עוקבים מתוך אוכלוסיה של 8.5 מיליון אזרחים.

כזכור, בעת ביקורו של טראמפ בארץ, צייץ טראמפ על הביקור עצמו, וכמובן תייג את נתניהו, מה שהוסיף לנתניהו עשרות אלפי עוקבים תוך יממה אחת, וכעת עם הביקור של ראש ממשלת הודו, נתניהו הצליח לעבור את מיליון העוקבים, ובכך הביס נתניהו את המנהיגים הגדולים בעולם.

נתניהו כמובן, לא התעלם מכך וצייץ: "תודה לכם-מיליון עוקבים בטוויטר, נמשיך להיות בקשר".





טוויטר בנימין נתניהו ראש ממשלת הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד