כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"רשעים": הרב זר בנאום חריף חושף: "הצדיק אמר מי שיתעסק יינזק"

הרב דניאל זר במתקפה חריפה בעקבות פרשת ההקצאות חושף פער בין ש"ס המקומית להנהגה: "רשעות. שלא יאיימו עלי. דרעי אמר לי ללכת לבית משפט", ומשגר מסר חריג, אותו הוא חושף אחר 40 שנה "הצדיק אמר לי מי שייתעסק איתך יינזק" • צפו בתיעוד בלעדי

הרב דניאל זר. צילום: שוקי לרר
הרב דניאל זר. צילום: שוקי לרר



סערת ההקצאות בעיריית בני ברק: הגאון רבי דניאל זר ראש מוסדות 'אור דוד' בפרדס כץ תקף אמש בחריפות את עיריית בני ברק וש"ס הלוחמים כנגדו.

הרב דניאל זר שיצא בימים האחרונים למלחמה בעירייה, לאחר עתירה מנהלית שהוגשה לבית המשפט, עם בקשה לצו מניעה נגד עיריית בני ברק, כשהעתירה הוגשה גם באופן אישי נגד בכירים בעירייה. בעתירה מגוללים עורכי הדין טענות למעשי שחיתות חמורים.

כזכור מאז סבב ההקצאות האחרון שערכה עיריית בני ברק, לרב זר ואנשיו טענות קשות נגד העירייה. הדבר אף הוביל בשלב מסוים לפיצוץ בין הרב זר ותנועת ש"ס.

אמש בהילולת בעל ה'אור החיים' הקדוש שנערך בישיבת 'אור דוד' נשא הרב זר נאום חריף מאוד ואף התבטא בשם צדיק גדול כי מי שיפגע בו יינזק.

תיעוד בלעדי ל'בחדרי' מדבריו החריפים של הרב זר

בדבריו גולל הרב זר את הסיפור, "אריה דרעי היה פה, דיברנו איתו אמר לנו ללכת לבית המשפט ככה אמר לנו פה. לא הלכתי לבית המשפט סחבתי חמישה חודשים עד היום, כל הדרכים ניסיתי, עד שהגיע מצב שאמרו ללכת לדיין הגאון רבי ניסים בן שמעון מה שיגיד, לא רצו ללכת אליו, אמרתי כלו כל הקיצים נלך לבית משפט".

"הרבה שאלו, אמרו הרב דניאל אמר בבחירות ש"ס גם עם כולם עבריינים, תתמכו ותבחרו בהם, תלכו לבחור בהם, אז איך הוא הולך נגדם? נכון זה בעירייה - לא נזכיר שמות, הוא איש שלהם אבל לא אמרתי אף פעם שלא לתבוע אותם. גם אם אני לא אקבל כלום צריך לפרוש".

"אני לא אוהב לדבר על עצמי אבל אני יספר. צדיק גדול אמר לי לפני ארבעים שנה, דע לך כל מי שיתעסק איתך יינזק. לפני ארבעים שנה. זו פעם ראשונה שאני מספר את זה, ואני אומר את זה כדי שיזהרו".



הרב זר לצד ראש העיר זייברטצילום: הרב זר לצד ראש העיר זייברט
הרב זר לצד ראש העיר זייברט


"השמיצו אותי סתם. אני כל כולי עשרים וארבע שעות לבורא עולם, אשתי לא רואה אותי, שלושים שנה שאני יוצא בבוקר חוזר בלילה, כל כולי בשביל תורה אני נותן את הנשמה בשבילם לחתוך את השטח? ולהגיד קיבל. לסגור בית ספר לבנות? לסגור חינוך מיוחד? ולהגיד קיבל.

"קחו את השתי דונם לא רוצה אותם, הם לא מאיימים עלי. אור דוד תמשיך בלי השתי דונם, תלכו ממני. זה רשעות זה רשעות לפגוע במקום תורה אני לא ישנתי בלילות לא נרדמתי מהלחץ והמצב, זה מה שמגיע לי? עזבו אותי בצד. אתם פוגעים בתורה" זעק הרב זר מקירות ליבו.

גם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף נשא דברים והתייחס במרומז לנעשה "ראש הישיבה מקים עולה של תורה מעמיד תלמידים הרבה וימשיך לעשות כהנה וכהנה וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח ויפוצו מעינותיך חוצה עד מאה ועשרים".
הרב דניאל זר סערה שס הקצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד