י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

טכנאי מזגנים פרטי או חברה גדולה – היכן עדיף לתקן מזגן?

ידוע כי תיקון מזגנים דורש מיומנות ואמינות. כל טכנאי מזגנים יעיד כי קנייה מחברות מוכרות בשוק כמו: אלקטרה תדיראן, מיצובישי, טורנדו, פמילי, האייר, סמסונג, אלקו וכו' יקל ויצמצם את זמן התיקון של המזגן

טכנאי מזגנים פרטי או חברה גדולה – היכן עדיף לתקן מזגן?
לא לגעת



מה החשיבות של קניית מזגן מחברה מוכרת וידועה בשוק?

טכנאי מזגנים לומדים את תחום התמודדות עם תקלות המזגנים עם הזמן וותק עבודתם , אולם , דבר לא יחליף היכרות מיד ראשונה של איש מקצוע הבקיא בטיפול דגמי המזגן השונים בישראל.
החברות המוכרות והגדולות במשק דואגות להציע קורסים שוטפים, השתלמויות וכן התמקצעות בדגמים הספציפיים הנמכרים בשוק.

אם כן, עומדות לרשות טכנאי המזגנים לא רק הידע הבסיסי אותם למד על מנת לקבל תעודת טכנאי אלא הוא מבצע הליך התמחות בתיקון תקלות נפוצות, אחת למספר חודשים, בחברות הגדולות כמו: אלקטרה, תדיראן, מיצובישי, טורנדו, פמילי, האייר - hair, סמסונג , אלקו, בדגמים החדשים והמשווקים נכון לזמן ההשקה וכן לומד על תקלות אפשריות ובאגים וזיהוין המהיר כך שבסופו של דבר מגיע ללקוח הקצה טכנאי מזגנים מיומן ומקצועי היכול להתמודד כמעט עם כל קלקול ברמה הגבוהה ביותר.

ידע זה חוסך זמן וכסף מאפשר זיהוי תקלות מהיר ומקצועי, כמעט ללא טעויות.
יתרה מזו, היות ואלו הדגמים הנפוצים ביותר בשוק חלקי החילוף שלהם נמצאים זמינים במידית אצל הספקים כך שאם יאלץ הלקוח להזדקק לחלק חילוף זה או אחר יוכל לקבל את אספקתו במידי מבלי להמתין ליבוא שלו מספק המקור במידה ומדובר על יצרן בחו"ל – אף על פי שרוב יצרני המזגנים כיום בשוק הם ישראלים.

מהי החשיבות של בחירה בחברה גדולה לתיקון מזגנים ?

אין מצב מעצבן ומלחיץ יותר, בימי הקיץ הלוהטים, להתעורר לבוקרו של יום מזגנים תקול. ידוע כי בימי הקיץ להשיג טכנאי מזגנים זו ממש משימה קשה. טכנאי מזגנים תל אביבי מספר כי הם עמוסים לעייפה ונאלצים לדחות בימים שלמים לקוחות שהמזגן שלהם תקול והם נזקקים לתיקון מזגנים במיידיות. טכנאי מזגנים מראשון לציון מספר על ימים עמוסים לעייפה, בבתי עסק הנמצאים ב"קניון הזהב", שלקוחותיהם נמנעים מלהיכנס לקניות עקב מזגן תקול.

במידה ואנו נאלצים להזדקק לתיקון המזגן עדיף להיעזר בשירותי טכנאי העובד בחברה גדולה המחזיקה צוות ומספר גדול יחסית של טכנאים מקצועיים.





כך נבטיח לעצמנו הגעת איש שירות בזמן קצר יותר. מן הסתם, בחברה גדולה המעניקה שירותי תיקון למזגנים, יש פול גדול של אנשי מקצוע ומתבצע תיעדוף לקוחות על פי תיאור התקלה. יתרה מזו, בחברת שירות לתיקון מזגנים נמצא מלאי של חלקי חילוף גדול יותר של חלקים מקוריים כגון: מנועים, יחידות קירור , לוחות פקדים, מדחס, פילטרים , שלטים, גז מזגנים ועוד.
היות וחברה בעלת נפח פעילות גדול יחסית, המתחייבת לתיקון מידי, חייבת להיות זמינה ובעלת כושר תפעול למספר גדול יותר של לקוחות המחזיקים בביתם או בבית העסק מזגנים מדגמים שונים.
זאת ועוד, חברת מזגנים איכותית, תחזיק נציגים בדמות טכנאי שירות תיקונים, במקומות שונים ברחבי הארץ, בעלי רכבי שירות מאובזרים בחלקים, כך הם למעשה יהיו בעלי יכולת גם בהגעה אל לקוחות באזורים ספציפיים עמוסי קריאות כגון: טכנאי מזגנים מהמרכז, וכך יקצרו את זמן ההמתנה לתיקון אצל הלקוח.


טכנאי מזגנים ברמת השרון, העובד בחברה גדולה ועוצמתית, מספר כי הוא נתקל תכופות בבית פרטי אחד, במספר מזגנים מחברות שונות, הדורשים חלקי חילוף שונים, כך שהוא יכול לבצע את התיקון עד תומו מבלי להיאלץ להמתין להגעת חלקים מספקים רחוקים.

עוד נקודה חשובה היא ההשתלמויות המקצועיות אותן הזכרנו לפני כן: חברה עוצמתית וגדולה לתיקון מזגנים תישלח את הטכנאים מטעמה להשתלמויות כל מספר חודשים, תעקוב אחר התקדמותם וההתמחות שלהם בחברות ובדגמים השונים כך שכשלקוח מתקשר ומוסר שם חברה ומספר דגם יגיע אל ביתו טכנאי מזגנים מומחה שמכיר את סוג המזגן ויאתר ויתקן את המזגן התקול.

אם כן, ניתן לומר כי ישנן מספר נקודות חשובות:

1. קניית מזגן מחברה מוכרת וגדולה כגון: אלקטרה, תדיראן, מיצובישי, טורנדו, פמילי, האייר, סמסונג, אלקו וכו' תחסוך המון זמן וכסף במקרה תקלה.
2. אם במקרה התגלתה תקלה הלקוח יבטיח לעצמו טיפול מהיר ויעיל בתקלה באם יפנה לחברה גדולה לתיקון מזגנים.

מאמר בשיתוף אולימפוס טכנאי מזגנים ושירותי קירור
תיקון מזגן שירות מזגנים טכנאי מזגנים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד