י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טיפ שפוי לחופש וניתוח נומרולוגי

השבוע חוי לידר מאירה נקודה חשובה מאוד עבור כל אם ואישה בישראל שעומדת בשערי החופש הגדול. אפשר בהחלט להישאר שפויים. ויש בסוף גם ניתוח נומרולוגי

pixabay
pixabay



שלום לכן יקרות.

שוב אנחנו כאן. החופש הגדול התחיל במלוא עוזו, יחד עם טמפרטורות חום קיצוניות, שמשפיעות ומקצינות את תגובותייך כאישה, כאם, כמעסיקה, כעובדת, ולפעמים את מרגישה שזה ממש ללא שליטה. בתחילת החופש הילדים מסודרים בדך כלל במסגרות. לא כולם כמובן. הבוגרים הופכים יום ללילה ולילה ליום, ואת מנסה לסדר את המערכת כך שכולם יהיו מרוצים, מסודרים., הרמוניה של ממש.

אממה... לא תמיד ההרמוניה הזו יוצאת לפועל. במציאות את מוצאת את עצמך בדיס הרמוניה מוחלטת, בצרמוניה רבתי אפשר לומר. ואז מתגנבים ובאים להם רגשות האשם. אוי מה עשיתי? אני לא בסדר, טוב, אני חייבת לפצות אותו, ואותה ואותם... ואת נכנסת ללופ שלא נגמר - לסחרחורת.

הגיע הזמן לעצור. לעשות סטופ. שלמות המשפחה, שלמותם של הילדים שלנו, תלויה לחלוטין בשלמות ובריאות ההורים כיחידים. עלייך ללמוד את עצמך, ללמוד להיות מודעת לצרכייך, ליכולותייך ולגבולותייך. נכון, זה דורש ממך מאמץ להכיר את עצמך, להתחבר ולאהוב את עצמך על כל נפתולייך. לא לברוח יותר מעצמך. ככל שתהיי מודעת לצרכייך הלא מסופקים, תהיי אמא מודעת יותר.

התהליך הפנימי הזה ילמד אותך מה את צריכה לרפא בתוך עצמך ואז תפסיקי להיות האמרגנית בהא הידיעה של כולם, וילדייך צרכני אין סוף. גם הם ילמדו להכיר את עצמם. אז תאהבי את עצמך לדעת.

וכעת לפינת הניתוח הנומרולוגי. אנונימית יקרה, רצית לדעתך מהו יעודך.

את הטיפוס המנטלי, בעלת יכולת חשיבה גבוהה ביותר. בעלת כוח רצון, מאורגנת, מסודרת וחותרת תמיד לתוצאה חיובית. חשיבתך ניזונה מאיסוף נתונים ואז את מקבלת החלטות. את אישיות דינאמית, עצמאית, ניחנת באומץ, מנהיגות, כוח החלטה וכוח רצון, ונוהגת בהגינות ונדיבות. את טיפוס של מנהלת ומארגנת, את מעשית ובעלת כריזמה ומגניטזם אישי, בעלת זיכרון טוב. את בדרך כלל חייבת תמיד להימצא בשליטה מלאה ורק לעיתים נדירות את פונה לעזרה. חייבת להבין שאין שלמות בחיים. עלייך ללמוד לא לצפות מאחרים. כגודל הציפיות - כך גודל האכזבות. מרגישה פעמים רבות שמנסים לרמות אותך ואת מוצא את עצמך מתחרטת פעמים רבות על מעשייך הטובים והרעים כאחד. את מתנסה בהמון מקצועות אך יעודך בגישור ובייעוץ, בפתרון מצבים סבוכים ורגישים של האדם. מאוד מתאים לך לעסוק בסיעוד, בגישור וביעוץ זוגי ובמקומות ועיסוקים שיש בהם צורך בתיווך ובפשרה בסביבת זוגות, נשים ו/או ילדים.

בהצלחה יקירה.

חוי לידר היא יועצת ומטפלת, מאמנת זוגית אישית ומשפחתית, נומרולוגית, מפתחת שיטת "ואהבת", מנחת סדנאות ומרצה.

רוצים שחוי תנתח לכם נושא חשוב לכם?

שלחו אלינו מייל למערכת: [email protected]
או ישירות למייל של חוי: [email protected]
כתבו בו שם+שם משפחה+תאריך לידה+שאלה ממוקדת

מדי שבוע נבחר גולש/ת אחד/ת שאת שאלתו חוי תנתח, כמובן ללא פרטים מזהים בכתבה!
נומרולוגיה חוי לידר יעוץ חופש גדול יועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד