י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יוטס? ח"כ גואטה בהכרה ולא נשקפת לו סכנה

צפירת הרגעה בנוגע לבריאותו של חבר הכנסת הנמרץ מפרדס כץ. 'בחדרי' שוחח עם אנשיו ושמח לבשר כי לא נשקפת סכנה לחייו. פועלים להטיסו ארצה

גואטה, בריקוד עם ראש עיריית בני ברק. צילום: יעקב כהן
גואטה, בריקוד עם ראש עיריית בני ברק. צילום: יעקב כהן



דאגה רבה בקרב אנשי ש"ס כשהגיעה הידיעה היום על אשפוזו של חבר הכנסת הנמרץ בבית חולים, במהלך שהותו בפראג. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מיד לאחר התמוטטותו, גואטה הועבר לבית חולים קרוב אולם לאחר התייעצות עם רופאים מישראל ועם הרב אלימלך פירר - פעל שר הפנים אריה דרעי מול הקונסוליה הישראלית בפראג, וגואטה הועבר לבית חולים ממשלתי ומקצועי יותר.

כעת, שוהים עימו אשתו וקרוב נוסף - ובני משפחה נוספים יצאו מישראל בדרך לפראג. קודם לכן, שוחח דרעי עם גואטה תוך מעקב צמוד על מצבו הרפואי.

מקורבו של גואטה אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "לא נשקפת ליגאל סכנת חיים. הוא צריך עוד מספר ימים של מנוחה - שיחזירו אותו למצבו הרפואי הרגיל. העברנו אותו היום לבית חולים ממשלתי ובעזרת ה' - מצבו רק ילך וישתפר".

"חשוב להדגיש", הוא מוסיף "מי שדאג בכל הימים האחרונים למצבו של יגאל הוא שר הפנים אריה דרעי, שעשה הכל שהוא יקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר וכאמור היום לאשפזו בבית חולים טוב יותר".

בתוך כך, יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין שוחח עם גילה, אשתו של ח״כ יגאל גואטה הנמצאת ליד מיטתו בפראג. אדלשטיין התעדכן במצבו של ח״כ גואטה ואמר לרעייתו כי רופא הכנסת וקצין הכנסת עומדים לרשותם ככל שיידרשו.

יו״ר הכנסת ולשכתו היו בקשר צמוד במהלך היום עם הגורמים הרלוונטיים בכנסת. לבקשת אדלשטיין, מחלקת קשרי חוץ של הכנסת היתה בקשר עם שגרירות ישראל בפראג שסייעה ועודנה מסייעת לח״כ גואטה ורעייתו.
גואטה בית חולים פראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד