י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאחר בוא הרב מלונדון: הישיבה עוברת ריענון

כפי שנחשף ב'בחדרי', הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר יבוא לארץ לשמש כראש ישיבת 'חכמי לובלין' בבני ברק לצד אביו בבואו, תעבור הישיבה ריענון שישפיע על הישיבה ועל הבחורים הלומדים בה • כל הפרטים

הגרי"ב וואזנר
הגרי"ב וואזנר



כפי שנחשף בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר יבוא לארץ לשמש כראש ישיבת 'חכמי לובלין' בבני ברק לצד אביו הגאון רבי חיים מאיר גאב"ד זכרון מאיר. בבואו, תעבור הישיבה ריענון שישפיע על הישיבה ועל הבחורים הלומדים בה.

מאז פטירת בעל ה'שבט הלוי' הגר"ש זצ"ל עברה הישיבה עליות ומורדות - בעיקר מורדות - כעת, עם בואו של בן הרב, הישיבה תעבור ריענון והיא תתחזק, אומרים בוגרי הישיבה. הבחורים שלומדים בה יצטרכו להיבחן מחדש כשלאחר מכן יוחלט על המשך דרכם.

במכתב שנשלח לקהל תלמידי חכמי לובלין, נאמר כי הישיבה שמחה לבשר על בואו של הגרי"ב וואזנר לארץ לבקש אביו ועם תחילת זמן אלול הוא יעבור להתגורר בשכונת זכרון מאיר, סמוך לישיבה.



מעמד צאתכם לשלום לרב יוסף בנימין וואזנר לפני שבע שניםצילום: מעמד צאתכם לשלום לרב יוסף בנימין וואזנר לפני שבע שנים
מעמד צאתכם לשלום לרב יוסף בנימין וואזנר לפני שבע שנים


בנוסף מודיעים, כי נפתח הרישום לישיבה גדולה לבחורים מצוינים החפצים לבוא וללמוד והמבחנים ייערכו באמצע חודש תמוז.

כמו כן, הבחורים שלומדים כיום בישיבה ומעוניינים להמשיך ללמוד, עליהם להירשם במשרדי הישיבה ולחתום על תקנות חדשות שיחולו החל מראש חודש אלול, לצרף את חתימת ההורים ולהחזיר למשרדי הישיבה.

ביום חמישי האחרון הודיע הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר לאדמו"ר מהר"א מסאטמר כי הוא עוזב סופית את קהילת יטב לב סאטמר בלונדון, שם התמנה כרב לפני שבע שנים, והוא עובר לארץ ליד אביו, בקרוב ייערך בלונדון מעמד 'צאתכם לשלום' ובסאטמר מחפשים רב חדש לקהילה.




הרב וואזנר חכמי לובלין לונדון סאטמר רישום לישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד