י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בפלג הירושלמי זועמים: ברקת העניק אות הצטיינות לאויב הגדול

ראש עיריית ירושלים ובן הברית הפוליטי הקרוב ביותר לפלג הירושלמי, זוכה למתקפה מצד ראשיו - וזאת בשל החלטת העירייה להעניק אות למי שמיצב את עצמו בחודשים האחרונים בתור האויב הגדול • גורם בעירייה: "לא אנחנו החלטנו"

בפלג הירושלמי זועמים: ברקת העניק אות הצטיינות לאויב הגדול



'הפלג הירושלמי' זועם על ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שהעניק בשבוע שעבר 'תעודת מצטיין' ללא אחר מאשר לחוקר המשטרה דוד קוריאט, שעמד לפני כחודשיים בראש חקירת פרשת עצורי ראשי ה'פלג הירושלמי' החשודים בסחיטה באיומים של מאות בכירים במשק וחברות מסחריות שונות, על רקע המאבק בין "הפלס" לעיתון "יתד נאמן".

כאמור, אחד ממקבלי התעודות המצטיינות בטקס שהתקיים בשבוע שעבר באולם מועצת העיר בירושלים היה קוריאט, שעליו נכתב לשבח: "דוד קוריאט משרת במחלק הונאה ירושלים כראש צוות תקיפה כלכלית - מדובר בחוקר בעל מוטיבציה רבה, מקצועי ביותר ויסודי מאוד, אשר משמש אחד מעמודי התווך של המחלק בכל הקשור לניהול תיקי חקירה מורכבים ופרשיות הונאה מסובכות".

בדברי ההסבר על בחירתו של קוריאט לקבל את התעודה נכתב בטקסט החתום על ידי ראש העיר ברקת, מנכ"ל העירייה אמנון מרחב ומפקד מחוז ירושלים יורם הלוי: "במהלך השנה האחרונה הוביל דוד חקירת פרשיה חמורה של סחיטה באיומים של מאות בכירים במשק וחברות מסחריות שונות. בזכות פעילותו המקצועית והנחושה נאספו ראיות נגד עשרות חשודים ובקרוב צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתבי אישום חמורים. בשל תרומתו ראוי להיבחר כמצטיין אח"מ לכבוד יום ירושלים".

ל"בחדרי חרדים" נודע, כי מיד בתום הטקס, סגן ראש העיר ונציג 'בני תורה' חיים אפשטיין, פנה לראש העיר ברקת לקבל הסברים, מדוע דווקא "אויב הפלג הירושלמי" הוא זה שזכה לקבל "תעודת הצטיינות" מראש העיר וממנכ"ל העירייה. הזעם היה כפול לאחר שכאמור, מעורבותו של קוריאט בחקירת פרשת 'הפלג הירושלמי' הובאה כנימוק לקבלת התעודה. גורם בכיר בעירייה אומר בתגובה ל"בחדרי חרדים" כי "העירייה לא בחרה את זהות מקבלי התעודות, אלא קיבלה את השמות מהמשטרה שהיא בחרה ונימקה מדוע עליהם לקבל את התעודה המצטיינת".

תעודת ההצטיינות ל"אויב הפלג הירושלמי"








דוד קוריאט הפלג הירושלמי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד