י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"הכנתי חבורה" • הנס הגדול של המתמיד: 24 שעות בשטח הררי

24 שעות של חרדה לשלומו עברו על בני משפחתו ומכריו של רבי יהודה רקוב, שנעלם בלילה שבין רביעי לחמישי ונמצא לאחר יממה בה שהה בשטח הררי במודיעין עילית • כיצד תעה המתמיד בדרכו ומה עשה במשך היממה בה שהה בשטח

הרב יהודה רקוב. צילום מתוך מודעת הנעדר של זק"א
הרב יהודה רקוב. צילום מתוך מודעת הנעדר של זק"א



24 שעות של חרדה לשלומו עברו על בני משפחתו, ידידיו ומכריו של הרה"ג רבי יהודה רקוב מוותיקי תלמידיה של ישיבת פוניבז', שנעלם בלילה שבין רביעי לחמישי ונמצא ביום חמישי בערב לאחר יממה בה שהה בשטח הררי במודיעין עילית.

במודעה שפרסמו ארגון זק"א ביום חמישי האחרון נאמר כי הרב רקוב בן ה-67 נראה בפעם האחרונה בהר חוצבים בירושלים בדרכו לחתונה באולם 'גן ההדסים' במודיעין עילית ומאז נעלמו עקבותיו.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' אחר שנמצא, התברר כי הרב רקוב ירד בטעות בתחנה מרוחקת. עוברים ושבים הדריכו אותו כיצד לקצר את דרכו משכונת 'גרין פארק' דרך בית הספר, אך הוא התבלבל ונכנס דרך שטח הררי. בשלב מסוים נפל וככל הנראה איבד את הכרתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב רקוב - הידוע כמתמיד גדול - שכב במקום בלי אוכל ושתיה בשמש הקופחת וללא שהיה עליו מכשיר סלולרי באמצעותו יוכל ליצור קשר.

באזור השעה 20:00 בערב ביום חמישי, כמה בחורי ישיבה שמעו אדם צועק "לא שתיתי הרבה זמן", הם התקרבו למקום, אמרו לו להרים את היד ואז הזעיקו את כונני ההצלה.

כונני 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. לדברי איציק דסקל, אחד המתנדבים שהגיע ראשון למקום "הוא היה במצב מצוין וסיפר שאף הכין חבורה במשך הזמן ששכב במקום", אך מכיוון שסבל מחוסר נוזלים הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.





הרב יהודה רקוב נעדר שטח הררי מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד