י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מחירי הדירות בסימן ירידה? דירות לחרדים ב - 440 אלף שקל בלבד

בשורות טובות מכחלון: כולם מתלוננים על מחירי הדירות שהפכו ליקרים ביותר וכמעט שאין דרך לאדם מן השורה להשיג דירה - אבל תתפלאו, יש מקום מתאים לחרדים בו תוכלו למצוא דירה רק ב-440 אלף שקל שתי הגרלות על שני מתחמים כל הפרטים

אילוסטרציה, פלאש 90
אילוסטרציה, פלאש 90



במסגרת ההגרלה הגדולה של מחיר למשתכן, עליה הודיע שר האוצר משה כחלון, נכלל גם פרויקט שיוקם בשכונת רמת שקד באופקים, אשר יהווה בשורה עבור הציבור החרדי. 

מדובר בפרוייקט שממוקם במרחק הליכה קצר מהאזור החרדי שם יהיו 154 יח"ד ב-7 בניינים מתוכם 120 יח"ד לזכאי מחיר למשתכן.

לפי דברי סגן וממלא מקום ראש העיר אברהם דייטש מדגל התורה, קיימת אפשרות לזכאים לרכוש דירה חדשה ולשלם בפועל כ-440 אלף ש"ח בלבד.

מדובר בדירות 3 חדרים עם מרפסת: החל מ-485 אלף ש"ח, דירות 4.5 חדרים עם מרפסת: החל מ- 717 אלף ₪ וכן דירות גן 3.5-4.5 חדרים עם גינות גדולות: החל מ -765 אלף ש"ח, וגם דירות גג 5 חדרים עם מרפסת גדולה בפחות בכ--997 אלף ש"ח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במידה ואתם זכאים למענק על פי הקריטריונים של המדינה, הרי שהמחיר יהיה אפילו זול עוד יותר עבורכם. כיוון מהמחירים הנקובים יש להוריד 60 אלף ש"ח, המגיעים כמענק מהמדינה לזכאים.

הפרויקט עבר את הועדה מקומית וקיבל היתר בתנאים, אך טרם אושר סופית על ידי חברת הבקרה של משרד השיכון. כמו כן יצויין כי הפרויקט צמוד למדד תשומות הבנייה נכון ליוני 2016.

לפרויקט ייפתחו שתי הרשמות להגרלות נפרדות, לשני המתחמים בהם נמצא הפרויקט. מספרי ההגרלות הן 294 ו-295 ולכן ממליץ סגן ראש העיר מטעם 'דגל' להירשם לשניהם ובכך להגדיל את סיכויי הזכייה. הרישום מתבצע באמצעות אתר משרד השיכון.
מחיר למשתכן דירות אופקים אברהם דייטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד