י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ליצמן לנתניהו: "הכישלון הכי גדול שלי בפוליטיקה, שנהייתי שר" צפו

בשמחת השבע ברכות לנכדתו של השר ליצמן, הרעיף ראש הממשלה, שבחים על השר הפופולרי "שהרב ליצמן מביא הרבה אהבת ישראל והרבה חכמה ותבונה. זה שילוב יוצא מן הכלל" מה הגיב ליצמן, ומי הילד בקצה השולחן שזכה לתשומת לב

שבע ברכות בסלון ליצמן, צילום: שלומי כהן
שבע ברכות בסלון ליצמן, צילום: שלומי כהן



בשמחת השבע ברכות שנערכה בצהריי היום (ראשון), לרגל נישואי נכדת שר הבריאות יעקב ליצמן, בביתו שברח' אבן האזל בשכונת עזרת תורה בירושלים, השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה, השרים: נפתלי בנט, משה כחלון ואביגדור ליברמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וכן מזכיר הממשלה צחי ברוורמן וראש הסגל יואב הורוביץ.

במהלך הסעודה, בסלון ביתו של שר הבריאות, כטוב לבו של ראש הממשלה, נשא נאום חם ואמר: "הרב ליצמן הוא מבורך בחכמתו. אני לא אומר זאת מהשפה אל החוץ. החכמה שלו היא בשילוב אהבת ישראל, הוא נותן לעם ישראל הרבה, אנחנו יושבים סביב שולחן משותף, פה, ובישיבת ראשי הסיעות וסביב שולחן הממשלה ושולחן הכנסת, יש לו הרבה חכמה והרבה אהבת ישראל".

ליצמן קטע את נתניהו וסינן בהלצה: "זה הכישלון הכי גדול שלי בפוליטיקה, שנהייתי שר" לקול צחוקם של הנוכחים. נתניהו הגיב ואמר: "כישלון מבורך".

ואז זיהה נתניהו בקצה השולחן, ושאל "מה אומר הילד שמחייך שם". ליצמן הגיב: "הוא אחיין שלי".

כעבור כמה דקות, חזר ראש הממשלה ואמר: "אמרתי לפני דקות אחדות, שהרב ליצמן מביא הרבה אהבת ישראל והרבה חכמה ותבונה. זה שילוב יוצא מן הכלל. זה שילוב של דורות שמתממש בדורנו, אני רוצה להודות לך על השותפות הזו למען עם ישראל, אנחנו דנים פה בענייני תורה וחזרנו על פרשת המרגלים שקראנו בשבת האחרונה".

צפו בתיעוד בלעדי:


כמו כן, נרשמה שיחה נאה בין שר הבריאות ליצמן לשר הביטחון ליברמן: "אני משבח אותך שחיכית עם הודעת התגובה למוצ"ש אמש, ולא גרמת לחילול שבת בפרהסיה". ליברמן השיב לו: "נו, אביסלע יידישקייט".

בשמחת שבע ברכות שמתקיימת בשעה זו בסמינר גור בירושלים, משתתפים: האדמו"רים מגור, באיאן, אונגוואר ורבי רפאל אבוחצירא. וכן פוליטיקאים ואישי ציבור, כדוגמת, נשיא המדינה רובי ריבלין, יו"ר האופוזיציה הרצוג, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, מנכ"ל ביה"ח תל השומר איציק קרייס, ותמיר בן משה סמנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל לאומית, מנכ"ל איחוד הצלה.
יעקב ליצמן שבע ברכות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד