י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

להתכונן נכון ללידה

החיים כפי שאת מכירה אותם, עומדים להשתנות. אבל לשינוי המבורך הזה מצטרפים גם שיקולים ותופעות נוספות שלא תמיד חושבים עליהם מראש. כדי לעזור לך בתכנון נכון לקראת המעבר מזוג למשפחה או ממשפחה מצומצמת למורחבת, ליקטנו 5 עצות מהורים מנוסים שיועילו לך לפני הלידה ובחודשי ההסתגלות.

להתכונן נכון ללידה
בחדרי







1. קניות והצטיידות – חשוב להגיע ללידה בצורה רגועה. לכן, כדאי להיות מוכנה מבחינת האבזור האישי ומבחינת הציוד לתינוק. הכיני רשימה מסודרת של מה שתצטרכי בתקופה הקרובה לך ולתינוק. גם אם לא תקני הכול מראש, טוב שתדעי מה יש לך ובמה את צריכה להצטייד בהמשך.
דאגי מראש להכין תיק עם הציוד האישי לו תזדקקי בימי הלידה ואל תשכחי להכניס לתיק דברים שיעשו לך טוב על הלב ויעזרו לך לעבור את חווית הלידה בכיף. זה יכול להיות שוקולד טוב, מוזיקה אהובה או אפילו שמנים ריחניים שיוסיפו לאווירה.



2. הכיני את המשפחה – כשבבית יש כבר אחים גדולים, משתנה המשפחה כולה וגם המאזן בבית, שינוי שיכול להיות קשה לילדים הגדולים. חשוב לשבת עם הילדים לפני הלידה בצורה רגועה ולהסביר להם על השינויים הצפויים לקרות בחיי המשפחה, כמובן בהתאמה לגיל ולרמה הרגשית של הילד.


3. השפעות על האחים - יש ילדים החווים רגרסיות בשינה ובגמילה. לא מומלץ למשל להתחיל גמילה מחיתולים בסמוך למועד הלידה. לעיתים, גם אחרי גמילה מוצלחת יחזור הפעוט להרטיב ואתם תאלצו להעביר אותו גמילה נוספת. כדאי להכיר מראש את הקשיים ולא להיבהל מהם. מהר מאוד מוצאים את האיזון החדש והנעים למשפחה הגדלה.

4. קניות רגשיות – כמו רעב שהוא רגשי, כך גם הקניות. ההתרגשות והציפייה הגדולה שלפני הלידה או האהבה הגדולה שיציפו אותך כשהתינוק יהיה בידייך, יגרמו לך לחוש שאת רוצה לתת לו ה-כ-ל. עשי זאת. אבל נתינה לא באה לידי ביטוי דווקא בקופת חנות הצעצועים. היי צרכנית חכמה וקני רק מה שנחוץ.


5. הכנה רוחנית – לצד כל ההכנות והירידה לפרטים הקטנים טרם הלידה ואחריה, חשוב לזכור את הצד הרוחני, שיש בו כדי להעצים ולחזק בימים מאתגרים וחשובים אלו. זה הזמן להתכונן בתפילות ובקשות לקראת הרגע הגדול, התפילות הללו ילוו את התינוק גם בהמשך חייו ויחברו אתכם יחד עוד לפני שתיפגשו.
עת רצון מיוחדת לתפילה בפרט לנשים לפני לידה היא בזמן קיום מצות הפרשת חלה.
מצות הפרשת חלה היא אחת הסגולות המפורסמות שהתקבלו מהגר"ח פלאג'י: "בזכות הפרשת חלה תלדנה ברווח לחיים טובים ולשלום" (שערי תורת הבית ב י, רוח חיים יו"ד שכח). מלבד זאת, מצוות הפרשת חלה היא שמירה והגנה מפני אסון בלידה, חס ושלום. בזמן הלידה דנים את האישה על שלוש מצוותיה, כמו שנאמר במשנה במסכת שבת: "על שלוש עברות נשים מתות בשעת לידתן, על שאינן זהירות בנדה בחלה ובהדלקת הנר" (שבת לא ע"ב).
עת רצון מיוחדת זאת היא הזדמנות בשבילך לבקש ולהתפלל על לידה קלה, גידול קל ונחת!



האגיס המלווה אותך מהצעד הראשון ובכל רגעי האימהות, מזמין אותך לארח את חברותייך לסדר הפרשת חלה ביתי ומרגש ומעניק לך ערכה לסדר הפרשת חלה – מתנה מהאגיס!
בערכה, תמצאי סדר הפרשת חלה ומתכון לאפיית חלה של השפית מירי זורגר, פריטים לאירוח חברותייך (של חברת ניקול), עלון מידע להתחלה חדשה,
ערכת התנסות של חיתולי האגיס Little Babies לרך הנולד עם שכבה ייחודית בעלת כריות רכות וייחודית לספיגה אופטימלית ולהגנה מקסימלית
על עור תינוקך.
להזמנת הערכה במתנה ולפרטים נוספים לחצי כאן>>


לידה הפרשת חלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד