י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חוי לידר נותנת לכם כנפיים: פינה חדשה ב'לובי נשי'

היא נושאת טייטלים רבים וביניהם עולמה הקסום של הנומרולוגיה - דרכה מתגלים לאנשים שבילים קסומים שבהם יכולים למצות את היכולות שהקדוש ברוך הוא ברא בהם. מדי שבוע בסוף הטור, תנתח חוי בקשה אחת שתשלחו אלינו

pixabay
pixabay



בהתרגשות גדולה אני שמחה להיות כאן איתכם, ב'לוב נשי' של אתר 'בחדרי חרדים'.

הכל התחיל לפני כך וכך שנים. נולדתי בבוקר שטוף שמש, ערב תשעה באב. יום מאתגר, ללא ספק... ערב שבת קודש, צום נדחה, תינוקת מדהימה לכל הדעות.

בגיל 17 התנדב אבי למלחמה. לידו נפלו חברים רבים והוא לקה בהלם קרב – מה שאז עוד לא היה בלקסיקון של משרד הביטחון. ההלם של אבי התפרץ בהיותי כבת חצי שנה, ומאז הכל היסטוריה. הורי התגרשו כשמלאו לי 3 שנים.

באותם הימים - להיות גרושים היה נדיר. תוסיפו לתמהיל אב הלום קרב ותבינו את התוצאה. הייתי ילדה מאוד אחראית. "ילדה הורית", בעגה מקצועית. את כל האחריות לקחתי על כתפיי הקטנות. תמיד נמשכתי אל הנסתר והמופלא, אל הרפואה והמילה הכתובה, ובגיל צעיר מאוד קראתי את כל ספרי ה"מעם לועז" הלוך וחזור.

אמי נישאה בשנית לאדם יקר שאותו אני מכנה אבא - זאת לאחר שהפצרתי בה להינשא בשנית. עברנו מהקריות שבצפון לירושלים עיר הקודש, לשכונת סנהדריה המורחבת. תמיד ביליתי בהרצאות אין ספור ונמשכתי לקדושה. בתוכי בערה תחושה חזקה להיות רופאה - אך מטבע הדברים באותה תקופה, ודאי שלא הייתה אפשרות לבחורה חרדית להתפתח בכיוון זה.

למדתי הוראה, נישאתי תוך כדי הלימודים, ואת הרצון להיות רופאה ולעסוק בתחום הטיפול גנזתי. עשיתי את שליחותי נאמנה, אך נפשי זעקה ליעודה - תחום הטיפול והייעוץ, ברבות הימים, בעקבות מספר אירועים, החלטתי לפרוש משדה ההוראה ולהתמחות באימון, טיפול ויעוץ אישי זוגי ומשפחתי.

בזמן צוק איתן נפלו בעירי טילים רבים. אודה ולא אבוש, פחד נכנס לליבי. באחד הימים רוויי המתח, ממש בלי כוונה, התוודעתי לסרטוני הרגעה של מאסטר בנומרולוגיה, שניתח את המצב על פי התאריך. וראה הפלא ופלא. הדברים היו מדויקים. התחלתי להבין שיש קשר הדוק בין תאריכים ודמויות מפתח לאירועים, וכך נרגעתי. התשוקה ללימוד הנומרולוגיה עלתה לשיאים חדשים ובפתיחת הקורס הראשון שלו, נרשמתי. מאז הכל היסטוריה.

היום אני משלבת את כלי הנומרולוגיה במפגשים אישים זוגיים ומשפחתיים, מרצה, מנחת סדנאות ומובילה אנשים לפריצות דרך ולמקצועיות. בשבוע הבא אסביר יותר לעומק את התחום, ובפינה זו ננתח כל פעם דמות אחרת שתיתן את פרטיה למערכת. נציין את העוצמות והנקודות הזקוקות לחיזוק כל פעם בתחום אחר בנושאים כגון: זוגיות, הורות, עסקים ועוד.

שלכם, חוי לידר.
מנטורית לשינוי דפוסי חשיבה מגבילים לפריצות דרך בכל תחומי החיים. יועצת זוגית ומשפחתית, נומרולוגית ומרצה.

רוצים שחוי תנתח לכם נושא חשוב לכם?

שלחו אלינו מייל למערכת: [email protected]
או ישירות למייל של חוי: [email protected]
כתבו בו שם+שם משפחה+תאריך לידה+שאלה ממוקדת

מדי שבוע נבחר גולש/ת אחד/ת שאת שאלתו חוי תנתח, כמובן ללא פרטים מזהים בכתבה!



חוי לידר
נומרולוגיה חוי לידר ייעוץ העצמה מנטורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד