ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכירו את לוגאן MCV האוטומט של דאצ'יה • הזול והמרווח בקטגוריה המשפחתית

אחד הרכבים שהפך פופולארי ונפוץ מאד בקרב המגזר החרדי הוא רכב הדאצ'יה * כעת מציגה החברה את דגם הלוגאן MCV- הרכב המשפחתי המרווח והמותאם לצרכיה של המשפחה החרדית

הכירו את לוגאן MCV האוטומט של דאצ'יה • הזול והמרווח בקטגוריה המשפחתית
דאציה



כל היתרונות: כשמשפחה חרדית מבקשת להתחדש ברכב גדול ומרווח שיענה על כל דרישותיה, היא מחפשת רכב משפחתי ואיכותי שישרת אותה לשנים ארוכות, הכולל מרווח פנימי גדול שיוכל להכיל את המשפחה המורחבת, ולא פחות חשוב מכך – תג המחיר, שיש לו משמעות גדולה טרם קבלת ההחלטה על הרכישה.

דגם הלוגאן MCVשל חברת דאצי'ה - מותג הרכב הצומח מאירופה, עונה על הצרכים של המשפחה החרדית, מכל הבחינות: הרכב כולל תא נוסעים נוח ומרווח ל-5 נוסעים. חלל הרכב מכיל מרחב גדול שתוכנן בקפידה בכדי שיוכל להכיל את כל המשפחה. הרכב נהנה ממנוע מתקדם וחדשני וכן מצריכת דלק חסכונית. בנוסף, עלויות התחזוקה השוטפות נמוכות בהשוואה לרכבים אחרים. אזור תא המטען הוא בעל יכולת קיבולת מרשימה, ונחשב מהגדולים בקטגוריה זו אל מול המתחרים.
מעל כל היתרונות בולט יתרון המחיר: 69,990 ש"ח,

למעשה, מדובר במחיר המקביל למחירי הרכבים הקטנים בשוק, מה שמהווה מהפך בעולם הרכבים. ניתן לקבוע בוודאות כי זהו הרכב בעל 5 מקומות הזול, המשתלם והמרווח ביותר בשוק.

דאצ'יה מזמינה אתכם להתרשם מהרכבים במרכזי המכירות. בפתח תקווה: רחוב ז'בוטינסקי 92 ובמרכז החדש בחיפה: דרך בר יהודה 194, נשר.

לחצו כאן לפרטים נוספים
דאציה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד