ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עמרם אדר מעניק לכם כרטיס טיסה לרבי נחמן • צפו

אחרי שנים של עבודה מסיבית, ואחרי למעלה מארבעה מיליון צפיות ביוטיוב ללהיט 'הלילה', עמרם אדר בדרך לאלבום שני, מתוכו יוצא כעת הקליפ בהפקה עדכנית וחדשנית לסינגל הראשון ששוחרר לפני חודש: 'רבי נחמן' • לצפייה

עמרם אדר מעניק לכם כרטיס טיסה לרבי נחמן • צפו



אחרי שנים של עבודה מסיבית, ואחרי למעלה מארבעה מיליון צפיות ביוטיוב ללהיט 'הלילה', עמרם אדר בדרך לאלבום שני, מתוכו יוצא כעת הקליפ בהפקה עדכנית וחדשנית לסינגל הראשון ששוחרר לפני חודש: 'רבי נחמן'.

אדר חיפש מילים בעלות משמעות שיעשו טוב על הלב לכל אחד ששומע אותן, והוא מצא אותם אצל 'רבי נחמן', שכל הזמן מדבר על כך ש'מה שהיה היה', ושצריך תמיד להתחדש ולהיות בשמחה, ו'אסור להתייאש בשום אופן'.

עם שלל הדיבורים היפים והמחזקים הללו ניגש עמרם לעבודה יחד עם המלחין והתמלילן איציק שמלי, ובכוחות משותפים בהפקת ענק עם המפיק והמעבד המוסיקלי תמיר צור, קיבל השיר צורה צבע וקליפ וזכה לשם 'רבי נחמן'.

הקליפ עצמו בוים והופק ע"י ירון נתיב וצולם בלוקיישנים מרהיבים על חופי מיאמי-ביץ' שבפלורידה, הקליפ מספר את סיפרו של אדם שפוטר מעבודתו אבל בכל זאת לא מתייאש וממשיך הלאה, ומגלה את דברי 'רבי נחמן' בנושא הזה, וממש חוזר לעמוד על הרגליים למרות כל הקשיים שעבר.

עם התחלת הרישום לטיסות לראש השנה לאומן אצל "רבי נחמן", מודיעה חברת ההפקה של עמרם אדר כי בין כל אלו שיגיבו על הקליפ בכל מדיה שהיא, יוכנסו להגרלה מיוחדת שתיערך בראש חודש אלול תשע"ז, יחולק לאחד מהם כרטיס טיסה מארץ ישראל, או מארה"ב לאומן בראש השנה במתנה.

"השיר 'רבי נחמן' זה לא עוד שיר או קליפ", מסכם עמרם. "יש בו מסר עצום לכל בר דעת כי רק בשמחה נוכל לשרוד בעולם הזה".



קרדיטים:
מילים ולחן: איציק שמלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.
קלידים: אור כהן ותמיר צור.
תכנותים סימפולים ולופים: איציק שמלי ותמיר צור.
קולות רקע: איציק שמלי.
מיקס: תמיר צור.
מאסטרינג: רון תיכון.
הוקלט ובושל באולפני - Musical Minds Studio Miami 2017
בימוי והפקת וידאו: ירון נתיב
צילום: דוד אלואראדו
אפקטים: מיכאל קימל
ניו מדיה: 'בחזית'
תודה רבה מיוחדת לדוד קליגר
עמרם אדר רבי נחמן אומן סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד