י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פורסמו החשדות נגד החרדים שנעצרו בלייקווד

שבועיים לאחר גל המעצרים שמלחיץ ומסעיר את הקהילה החרדית בלייקווד, פירסמו רשויות אכיפת החוק, את החשדות נגד שבע הזוגות העצורים 'בחדרי חרדים' עם שורת החשדות, השנים והמספרים

אילוסטרציה. צילום: רויטרס
אילוסטרציה. צילום: רויטרס



רשויות החוק בארה"ב ומשרד התובע המחוזי, שחוקרות את הפרשה שזכתה לכינוי הקשה בקרב כלי התקשורת בארה"ב - "מגיפת זיופים", פרסמו את החשדות נגד מספר משפחות בלייקווד.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', עפ"י החשד, העצורים יחד עם משפחות נוספות מתושבי לייקווד ניצלו תוכניות סיוע ציבוריות לאוכלוסיה חלשה, כדי להונות את משרדי הממשלה בסכום 1.3 מיליון דולר במהלך השנים האחרונות.

"החקירה עד כה גילתה כי ההונאות ממשלתיות והעלמות מס הכנסה בקהילה החרדית בלייקווד נפוצות", כך דווח בתקשורת המקומית בלייקווד.

על פי הפרסומים שכבר פורסמו, שבע זוגות שנעצרו מואשמים בהוצאות פיקטיביות על הכנסותיהם, כדי לקבל באופן בלתי חוקי סיוע בשכר דירה, תלושי מזון, ביטוח לאומי, והבטחת הכנסה, בנוסף נטען כי, הזוגות שנעצרו הרוויחו עשרות אלפי דולרים בשנה, יותר ממה שהם דיווחו לרשויות תוכניות הסיוע לציבור.

על פי הדיווח, הרשויות הצליחו להוכיח כי המשפחות כביכול זייפו את הכנסותיהן בהעברות כספים בלתי חוקיות, שנעשו בחנות מקומית בבעלות יהודית. הבעלים של החנות בשדרות קליפטון, הודה באשמה ב-23 בפברואר, כי העביר מיליוני דולרים ללא דיווח לרשות המיסים.

כמו כן, על פי החשד, חלק מההעברות הללו, יחד עם רשומות של שכר לימוד פרטיות, ותקציבים מקופה ממשלתית המשלמת דמי טיפול רפואי עבור ילדים חולים שהוריהם אינם יכולים להרשות לעצמם טיפול, דווחו לרשויות בצורה מזוייפת.

החקירה בחשד להונאה לכאורה החלה לפני כשלוש שנים, וכעת מסתעפת למגוון של רשויות אכיפת חוק פדרליות ולאומיות, ה-FBI, המינהל לביטוח לאומי, משרד האוצר של ניו ג'רזי, מחלקת ההונאה, משרד התובע המחוזי, כולם יחד חוקרים את החשדות.

אתמול (חמישי), פורסמו החשדות נגד חלק מהמשפחות:

בני הזוג, א. א. ס. הונו לכאורה את הרשויות בסכום של 74,960 $, בין ינואר 2011 לדצמבר 2013.

בני הזוג, ש. א. ס. הונו לכאורה את הרשויות בסכום של 72,685 $, בין ינואר 2009 לדצמבר 2013.

בני הזוג, י. ר. מ. הונו לכאורה את הרשויות בסכום של 70,557 $, בין ינואר 2011 לדצמבר 2014.

בני הזוג, ג. מ. פ. הונו לכאורה את הרשויות בסכום של 63,839 $, בין ינואר 2011 ליולי 2014.

בני הזוג, צ. א. ב. הונו כביכול את הרשויות בסכום של 62,746 $, בין ינואר 2009 לדצמבר 2013.

בני הזוג, מ. נ. ה. הונו לכאורה את הרשויות לכאורה בסכום של 53,418 $, בין ינואר 2011 לדצמבר 2015⁠⁠⁠⁠.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר הפרשה ולדווח.
פרשת הזיופים בלייקווד לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד