י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'פייק-ניוז' סאטמר 2.0: "גזירת השחיטה" בארץ ישראל • צפו

לאחר שדבריו של יהודה רבי בעצרת סאטמר נסתרו עד היסוד, כעת מתברר כי נציג נוסף מטעם הפלג ניצל את בימת העצרת להפצת 'פייק-ניוז', כאשר הועלתה טענה תמוהה כי השלטונות בישראל מנסים להילחם בשחיטה היהודית • כצפוי, הדברים הושמטו בכתבה בעיתון הפלס על העצרת בה הובאו נאומי הדוברים בעצרת. התיעוד - בפנים • צפו

צילום: מתוך הסרטון
צילום: מתוך הסרטון



'פייק-ניוז' סאטמר 2.0 - גזירת השחיטה בארץ ישראל: לאחר שדבריו של יהודה רבי בעצרת סאטמר נסתרו עד היסוד כאשר גירסת 'איפה רחמים' נסתרה כשהוברר כי שמות כאלו אינם בנמצא, וגם הגירסה השניה של הבחורים שנזרקו מהישיבה בהם ניסה לתלות את סיפוריו התבררה כשקרית וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', כעת מתברר כי נציג נוסף מטעם הפלג ניצל את בימת עצרת סאטמר להפצת פייק-ניוז. הדברים הושמטו בכתבה בעיתון הפלס על העצרת בה הובאו נאומי הדוברים בעצרת.


הרב לוין על "גזירת השחיטה" • צפו

הרב לוין מרבני הפלג שהופיע בעצרת, וייצג את הפלג לצידו של יהודה רבי, זעק בנאומו על "גזירת הגיוס" ועל מעצר בכירי הפלס ע"י המדינה, ובדבריו השווה את המדינה לסטאלין, אולם הוסיף עוד אמירה מפתיעה אודות גזירה נוספת על השחיטה שלדבריו יש בארץ ישראל, והיא יותר חמורה מאשר במדינות הגויים: "זה הרי נורא! לראות איך שרוצים למחוק את כל מסורת התורה! אני אומר עוד, הם ילכו הלאה, הם מתחילים עם שחיטה, עם צער בעלי חיים, במקום הגוים הם נוגעים עם 'צער בעלי חיים', הם רוצים ללמד אותנו מה זה 'צער בעלי חיים'. התורה לא יודעת מה זה 'צער בעלי חיים', הם יודעים, היה לא תהיה!! אנחנו צריכים ללכת למלחמה! אין פחד! אנחנו חזקים מהם, יש לנו תורה, יש לנו מצוות, זה החוזקה שלנו, ה'כלל ישראל חי וקים', עוד ת"ת ועוד ת"ת וכך מחזיק כלל ישראל רבותי".

יצויין כי הרב לוין מפעיל בארגנטינה קו שחיטה מיוחד של בהמות תחת השגחתו, זה בשל מחיר הבקר הנמוך במדינות דרום אמריקה, אולם נכון להיום לא ידוע על הגבלות מיוחדות על השחיטה בארץ ישראל, לעומת מדינות רבות בעולם שאכן מטילות הגבלות ואף אוסרות לגמרי את השחיטה היהודית. כאמור, דבריו של הרב לוין אודות גזירת השחיטה הושמטו מתוך דבריו שהובאו בעיתון הפלס.
הרב שמואל אריה לוין עצרת סאטמר שחיטה ארגנטינה שיקרא לא קאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד