ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ההזדמנות שלך לתרום ולזכות ב-130 אלף דולר

בזכות תרומה קטנה להחזקת מוסדות באבוב, אתה יכול לזכות בפרס הגדול: 130 אלף דולר שיקנו לך פרנסה לשנתיים עבור מנוחת הנפש • ההגרלה ב-31.3. הימהרו להירשם

ההזדמנות שלך לתרום ולזכות ב-130 אלף דולר

מפעלי התורה של מוסדות באבוב בארץ הקודש, בנשיאות כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א מבאבוב ובראשות הגה"צ אבד"ק באבוב שליט"א, משוועים לסיוע ותמיכה, וכל תרומה שמתקבלת עבורם, פועלת מידית להרמת קרן התורה.

קרן הקודש 'פרנסה' פועלת למען החזקת תורה בקרב רשת מוסדות באבוב ומשמשת גם כקרן לעילוי נשמתו של איש הצדקה והחסד רבי בן ציון דונר ז"ל, שבנדיבות ליבו והנהגתו האצילית, חקק קווים לבעל צדקה אמיתי המקריב את הונו עבור התורה הקדושה, שלא למטרת פרסום וכבוד.

יש לכם הזדמנות חד פעמית לתרום תרומה קטנה וצנועה להחזקת תלמודי תורה המשמשים מאות רבות של תלמידים, לזכות במצווה גדולה ואף להשתתף בהגרלה הגדולה: 130 אלף דולר שיוגרלו בין כל התורמים, נדבת ליבו של אחד מיקירי המוסדות, הרואה בכך מטרה נעלה.

לצד המניות הרבות שירשמו לזכותך ברבבות שעות לימוד, תוכל לזכות בשנתיים של יישוב הדעת ומנוחת הנפש, ללא כל דאגה לפרנסה. בכל שבוע יופקד בחשבונך סכום של 1,250$ למשך שנתיים תמימות.

על מנת להשתתף בהגרלה הגדולה כל שעליך לעשות זה לתרום תרומה צנועה, אשר תזכה אותך מיד בהשתתפות בזכיית הענק. ככל שתתרום מספר רב יותר של כרטיסי תרומה תגדיל את סיכוייך לזכות בפרס הגדול. מי שירכוש שני כרטיסים תמורת 50$ כל אחד - יכנס אוטומטית ל-10 הגרלות נוספות.

חשוב לציין כי על פי הוראת הרבנים, ניתן לרכשו כרטיסים מכספי מעשר ולקיים מצוות החזקת תורה מהודרת ומצוות החזקת עניי ישראל שיש לה ערך מיוחד.

ההגרלה תתקיים בכה' אדר ב' התש"א, 31.3.2011. המהרו להירשם עוד היום! ככל שהנך מצטרף מוקדם יותר לפרויקט 'פרנסה', זיכוייך לזכות בכסף או בשווי כסף, הולכים וגדלים.

לתרומה, להרשמה להגרלה ולפרטים נוספים לחצו כאן
הגרלה תרומה פרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד