י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנכ"ל 'מכבי' עובר לנהל את 'הדסה'

מנכ"ל מכבי פרו' אהוד קוקיה הודיע במפתיע על פרישתו מניהול הקופה • הוא יעבור לנהל את בית החולים הדסה שבירושלים במקומו של פרופ' שלמה מור-יוסף

מנכ"ל 'מכבי' עובר לנהל את  'הדסה'

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות – פרופ' אהוד קוקיה הודיע אמש בהפתעה על פרישתו המתוכננת מניהול מכבי, בדרך לניהול מוסדות 'הדסה'.

במכתב ששלח קוקיה לחברי מועצת מכבי נפרד מהם המנכ"ל במילים חמות, תוך שהוא סוקר את פעילותו במהלך השנים בקופה.

הוא כותב: "אם הייתם שואלים אותי לפני כ-18 שנה אם אגיע למכבי – הייתי צוחק, התכוונתי לסיים את שירותי בקבע ולחזור לתל השומר כגניקולוג וכרופא פריון מן המניין. אם הייתם שואלים אותי לפני כ-5 שנים אם אהיה מנכ"ל מכבי – הייתי צוחק, התכוונתי לסיים את תפקידי במכבי כמנהל הרפואי כי נהניתי מכל רגע. אם הייתם שואלים אותי לפני כ-3 חודשים אם אתמנה למנכ"ל הדסה – הייתי שולח אתכם להסתכלות כי הדבר כלל לא עלה בראשי.

"אולם מסתבר כי החיים חזקים יותר מכולנו, ומובילים אותך לעיתים למקומות בלתי צפויים. בראייה לאחור לא הייתי מוותר על דבר מאותם מקומות "בלתי צפויים", לא על לימודי הרפואה, לא על שירותי כרופא בחיל האוויר, לא על התמחותי בגניקולוגיה, לא על הגעתי למכבי ולא על 4השנים האחרונות כמנכ"ל – החיים מכוונים ואנחנו צריכים לזהות את ההזדמנות".

לסיום מוסיף קוקיה ברכת פרידה: "אני אוהב עד עמקי נשמתי את הארגון שנקרא מכבי המורכב מ-12,000 עובדים שכירים ועצמאיים ומחברות בת ואחות, שהצירוף של כולם אומר מילה אחת – מכבי, ארגון כזה וחוסן שכזה אינם תלויים במנכ"ל אחד. מנכ"לים מתחלפים והארגון ממשיך וצומח, ממשיך ומוביל – כל עוד ה-DNA שלו הינו ה-DNA שלכם – של מכבי.

"ברצוני להודות לכל אחד ואחת מכם, חברי המועצה על התמיכה ושיתוף הפעולה לאורך השנים, ליו"ר המועצה, למ"מ יו"ר ההנהלה, ולממלא מקומו – שנתנו לי את ברכת הדרך ואף ציינו כי הם רואים בכך גאווה למכבי".

קוקיה יחליף את הפרופ' שלמה מור-יוסף בניהולו של בית החולים הדסה בירושלים, מועצת מכבי תבחר כבר בימים הקרובים את מחליפו.

לקבלת מידע על ביטוח בריאות וסיעוד מחברת מגדל לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד