י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כך תשמרו על נעלי העור • טיפים

כולנו נועלים אותן, הן נוחות ויפות • אבל, נעלי העור שלכם תשארנה אתכם ליותר זמן אם תדעו איך לשמור עליהן נכון • ניסים יפה, מעצב נעליים ומייסד מנגו עיצובים, עם צרור טיפים

נעלי עור מבית "מנגו עיצובים"
נעלי עור מבית "מנגו עיצובים"



נעלי עור הן פריט חובה בארון הנעליים של כולנו. הן פרקטיות, יפות והכי חשוב- אמינות, ואם נשמור עליהם נכון, גם יישארו איתנו לתקופה ארוכה מאוד.

נעלי עור לעולם לא ייצאו מהאופנה לא רק בגלל המראה החיצוני, אלא ניתן לשער שגם בעתיד לא יצליחו לפתח חומר חליפי לעור. כיום נשים ישראליות מעדיפות יותר עור, לעומת תקופות בעבר בהן העדיפו יותר בדים. ויש את אלו שאוהבות את השילוב ביניהם.

מעבר ליופי ולמראה האלגנטי, נעלי עור מתגאות בכמה תכונות טובות נוספות כמו נוחות, גמישות (יש גם מעור קשה יותר), בד נושם, התלבשות יפה על הרגל ואי התקלפות (אלא אם כן באות במגע עם כימיקלים). זאת להבדיל מנעליים דמויי עור שמתקלפות במהירות ואינן מתאימות את עצמן לצורת הרגל.

חומר שומני על הנעל

כמה דברים שחשוב לזכור למי שרוצה לשמור על נעלי העור שלו יפות, תקינות ועמידות לאורך זמן:

• חשוב להקפיד לשים חומר שומני על הנעל שלכם - עדיפות למשחות נעליים בצבע הנעל או משחות שקופות המשמרות את העור. המטרה היא למנוע התייבשות של הנעל וסדקים בעור. סדקים הם אחד הגורמים לקריעות העור בנעליים. התדירות הנכונה לשימוש במשחה היא כל יומיים- שלושה. את המשחה מורחים עם סמרטוט ואחר כך מברישים עם מברשת רכה. עם השימוש במשחה הצבע בוהק ונראה חדש לחלוטין. את המשחות ניתן למצוא בפארמים השונים.

• שמירה נכונה על נעלי עור - רצוי לשים בקופסא במקום סגור שלא חשוף לקרני אור אבל להשאיר אוויר- קופסא עם פתחי אוורור היא הפתרון האולטימטיבי.

• שבירת מיתוס: מגע עם מים - רובנו חושבים שהליכה עם נעלי עור בגשם תהרוס אותם. הגשם לא משפיע על העור אלא אם כן מייבשים את הנעל בשמש. לכן חשוב לזכור שאם רוצים לייבש את הנעליים אז לשים אותן בצל וכך אין שום סכנה לנעל.

• חשוב להקפיד לשים חומר משמן לפני החשיפה לגשם ולא אחרי. צריך לשים משחה לפני המגע עם מים וכאשר חוזרים הביתה עם נעליים רטובות- פשוט מניחים אותן לייבוש במקום מוצל ויבש.

• לסיכום: נעלי עור יכולות לחיות על המדף 7-8 שנים במידה ושומרים עליהן בצורה נכונה.

המידע נכון כמובן רק לנעלי עור. נעליים דמויי עור אינן מצריכות טיפול מיוחד בשל היותו חומר לא נושם. הוא אמנם חזק ויציב אך לא מתגמש. לכן אין צורך לשמר אותן כמו נעלי עור.

• • •

המרכז הקסום של נסים יפה, הבעלים של "מנגו עיצובים", הוא מקום עליה לרגל לאנינות טעם מכל קצות הארץ.

נשים מוצאות שם לא רק את הנעליים המיוחדות שלהן, אלא גם שפע של אביזרי אופנה ובגדי מעצבים איכותיים. הבגדים מותאמים למגוון מידות ומגזרים, והנעליים מוצעות גם בהזמנה אישית ובסגנונו הייחודי של ניסים. ההיצע המקורי והמרהיב, בתוספת החלל המיוחד במבנה העתיק, שעיצב נסים יפה עם יד האמן, מעניקים לכל אישה שנכנסת ל"מנגו עיצובים" חווית קניה קסומה.

"מנגו עיצובים", רח' יפת 16, יפו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד