י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הצבע הנצחי של הקיץ: הלבן

החורף הרגיל אותנו לביגוד כהה • אוטוטו מגיע הקיץ, ועמו הצבע הלבן והמאיר • כך תשלבי את הצבע הלבן בין פרטי הלבוש • אורית לבה עם עוד טור שכולו סטייל

הצבע הנצחי של הקיץ: הלבן



הוא תמיד סימל עבורנו טוהר, ניקיון וקלילות, מידי עונת אביב קיץ הוא תמיד נמצא אצלנו במלתחה ובהופעות אופנה שונים.

הלבן תמיד היה וכנראה תמיד יככב כצבע הרשמי של עונת האביב קיץ.

אז איזו קונוטציה הוא יוצר אצלכם? בטוח שמיד יעלה ההקשר של ניקיון, חגיגיות, אולי גם רשמיות מסוימת הנוגעת בעולם העסקי הרשמי כמו חולצת כפתורים מחויטת או ז'קט מחויט, אך בכל מקרה הצבע הלבן שייך לעונת האביב קיץ בגלל האור והשמש הנמשכים יותר שעות לאורך היממה עם שובו של שעון הקיץ.

אם נסתכל מעט לאחור, להיסטוריה של האופנה, נלמד כי הלבן תמיד נגע בתחום העצוב הן בקרב מעצבי העל שהוציאו דגמי הוט קוטור, ובין אם באופנה העממית והפשוטה ממנה נוכל ללמוד המון על אורח החיים של אותן השנים.

בשנות השבעים למשל, טרנד חזק הפוקד אותנו העונה, הלבן הופיע כצבע נלווה ומרגיע לצבעים החזקים, בין אם כשילוב בשמלות, חולצות בעלות קונטור לבן בצווארונים או בשולי השרוול, חצאיות מקסי בסגנון כפרי ווסטים בדוגמאות הקרושה ובנוסף, כל אלו היו טרנדים שסימלו בהא הידיעה את שנות השבעים.

אז אם זוהי ההשפעה (שנות ה 70) לאופנה המככבת העונה בחניות על הקולבים אותם נבחן, נמדוד ונרכוש, כיצד יפתיע אותנו הצבע הלבן בטקסטורות חדשות, גמורים וסגנונות חדשים?
קרושה, תחרות ורקמות ייראו באופן שוטף כמעט בכל רשת אופנה או כחלק שזור בבגדי מעצבת המכבדת את עצמה.

אותן רקמות לבנות המחקות באופן כל כך זהה את המקורות של פעם, של אותן סבתות שישבו בבתיהן, רכונות כשלידיהן שתי מסרגות או מסרגה אחת וידעו בחכמה לצרף סוג של רקמות אלו כגמורים לשרוולי חולצות לבנות למראה הכפרי, לחזית שמלות מתרחבות לסגנון ההיפי שיק, או לווסטים שלמים הנלבשים מעל חולצות ושמלות.

פריט נוסף לעונה הנחשב לפריט חובה בארון, הוא הז'קט הלבן. תוכלו לבחור מבין שלל הסגנונות המועדף עליכן את אותו ז'קט ובלבד שיחמיא למבנה גופכן.

זיקט לבן קצר מותן, בסגנון הטוקסידו או המלחים, יחמיא לנשים קטנות גובה כדי להדגיש את המותן וליצור את אפקט הגובה אם נשדך לאותו ז'קט חצאית ארוכה או שמלה בסגנון קלאסי.

ז'קט לבן עם רכיסת כפתורים כפולה, לא יחמיא לבעלות כתפיים רחבות או בטן בולטת. במקרים אלו, הייתי ממליצה על ז'קט מחויט בעל רכיסה קדמית בלבד של 1-2 כפתורים כשרצוי ללבוש אותו פתוח, כאביזר משלים הופעה.

ז'קט לבן, גדול ממדים over size במונח האופנתי, ייראה מצוין על גבוהת קומה, רצוי בעלת רגליים רזות, כתוספת לשמלות קטנות ישרות בסגנון השפופרת או חצאיות ישרות וצרות. ז'קט בסגנון זה יהיה המענה המשלים בדיוק לאותם פריטים קטנים וצמודים יחסית שתבחרו ללבוש.

בזירת החצאיות, נראה העונה המון חצאיות לבנות, בגזרת הקלוש המתרחב בהשפעת שנות החמישים, חצאיות לבנות מחויטות עשויות בדי שיפון, בדוגמת פליסה או גזרות ישרות בסגנון A.

שמלות לבנות, תוכלו העונה לבחון בגזרות A, בגזרת קלוש בסגנון מרילין מונרו הנשית, או בסגנון שנות ה 60 עם מבחר של שמלות בגזרת מרובעת ישרה בצבעוניות חזקה של כחול רויאל בשילוב לבן, ירוק רעל בשילוב לבן, שחור ולבן כמובן ועוד שילובים של הדפסים כמו: נקודות, פסים בכל מיני עוביים, פרחים והכול בשילוב נגיעות בלבן.

אהבתי מאוד לראות במגוון חניות הנעליים את קולקציית אביב קיץ החדשה לעונה, שילובים מרהיבים של 2-3 צבעים בשילוב לבן על סנדלים ונעלי ערב ויום.

המון נעליים וסנדלים עשויות לק, רפייה, חבל ועקבי פלטפורמות מעץ בעקבים גבוהים יותר וגבוהים פחות, סנדלים שטוחים ונעלי סירה בגווני הקאמל עם סרטי קישוט לבנים, או אבזמים גדולים, נעלי סירה לבנות עם קישוט אבזם זהב או כסף בקדמת הנעל, נעלי שרוכים שטוחות וגבוהות עקב בשילובים של שחור ולבן ועוד המון סגנונות, צבעים ושילובים מרעננים.

כך תשלבי את הצבע הלבן

רוצות קצת עצות לסטיילינג אישי מהיר עם הצבע הלבן?

שלבי עם הופעה שלמה בלבן, נגיעות של אביזרים בזהב, ברונזה, כסף או אחד מהצבעים הבוהקים לעונה. אביזרים צבעוניים יתנו אור, שמחה וסטייל מיוחד וצעיר לכל הופעה שתבחרי ללבוש בלבן.
אביזרי המתכת השונים, יתנו מגע של יוקרתיות ושיק אירופאי.

ז'קט בלבן, ייתן סגנון רגוע למראה הספארי בצבעוניות חומה, קאמל או ירוק זית.

שילוב של פריטי לבוש לבנים עם פריטי לבוש בצבעי המייקאפ או הפודרה, יתנו מראה עדין ורך. אביזרים בחום קאמל כהה יותר או שרשראות מחרוזי עץ חומים, ישנו את המראה לכיוון צעיר יותר.

ניתן לשלב נעל או סנדל לבן, כצבע משלים הופעה לשמלת נקודות בשחור לבן, כחול לבן ואדום לבן, לפריטי לבוש בגווני האופוויט, הניוד הפודרה או הקאמל העדין.

אז האם הלבן מתאים לנו לגוון העור, איזה בד טוב עבורנו לחצאית קיצית לבנה לקיץ? נעל או סנדל לבן?

שאלות אלו ואחרות בנושאי הסטיילינג האישי עולות לא מעט אצל כולנו, ולקראת עונת הקיץ במיוחד, כשבא לנו לחדש פריטים ומראה כולל גם לקראת חג הפסח, וכשבחניות האופנה הקולקציות חדשות ומרעננות, זהו הזמן בו אשמח לפגוש אתכם באופן אישי לייעוץ, ליווי ומתן פתרונות לבוש גם בלבן ובכלל לקשת הצבעים, הגזרות והבדים הטובים רק לכן.

אשמח להגיע לארון הבגדים האישי (אזורי המרכז בלבד), לנפות, לשדרג ולתת פתרונות של הופעות לבוש חדשות.

תוכלו לחילופין לבחור יום כיף של סטיילינג אישי כסדנא אישית לימודית או כיום כיף למתנת יום הולדת, ערבי נשים, חוגי בית והרצאות, ימי הולדת לנערות לערב שכולו אופנה וסטיילינג ומגוון של שת"פ עם יבואני אופנה, יצרנים ומעצבים לימי סטיילינג בחניות, עצות לבחירת הדגמים הטובים לעונה.

אורית לבה, סטייליסטית אישית 0546332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד