ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שליח חב"ד בקוסמוי: "הצבא הגיע שעה לפני שבת - התפללנו כרגיל"

צבא תאילנד פשט על בית חב"ד ומרפאה ישראלית באי קוסמוי - ועצר ישראלי בחשד לאחזקת נשק. שליח חב"ד הרב מענדי גולדשמיד מספר: "בדקו את עמדת השמירה שלנו - הכל היה חוקי ותקין. קבלת שבת נערכה כרגיל בהשתתפות כ-500 יהודים"

מתוך דף הפייסבוק של בית חב"ד.  (אין קשר בין המוצלמים לכתבה)
מתוך דף הפייסבוק של בית חב"ד. (אין קשר בין המוצלמים לכתבה)



צבא תאילנד פשט על בית חב"ד באי קוסמוי בערב שבת, ועל עסקים ישראלים, הפשיטה כללה גם מרפאה של ישראלי מוכר בשם נתי חדד, על פי הדיווח בפשיטה נמצאו אקדחים ותחמושת.

חדד עצור בחשד להחזקת נשק, אחיו, אלירן סיפר כי "אנשים מנסים לפגוע באחי נתי, וניכר שידיים זדוניות בדבר"

שליח חב"ד במקום, הרב מנדי גולדשמיד, סיפר בדף בפייסבוק שלו: "בעקבות כתבות בתקשורת בארץ פנו אלינו הרבה יהודים טובים בדאגה, הנה מה שקרה: במסגרת פשיטה של המשטרה והצבא בקוסמוי לבדיקת עסקים, הגיעו גם לבדוק את עמדת השמירה בבית חב״ד כשעה לפני שבת, ב״ה שהבדיקה הראתה שהכל חוקי ותקין וקבלת שבת נערכה כרגיל בשמחה בהשתתפות כ500 יהודים.

"בית חב״ד בקוסמוי כמו כל בתי החב״ד בתאילנד פתוח כרגיל ואנו כאן לשירותכם בכל עניין".

לפי הדיווחים, היחידות חיפשו נשק לא חוקי ומצאו במרפאה שהקים חדד אקדחים ותחמושת. בנוסף, דווח כי בוצעה פשיטה צבאית גם על בית חב"ד.

אחיו אלירן, פרסם פוסט בפייסבוק ובו כתב: "אני יכול לספר לכם שמה שנמצא היה אקדח דמי, צעצוע והיה שם עוד איזה אקדח. על שניהם לא היו טביעות האצבע של נתי. הוא משתף פעולה באופן מלא עם רשויות החוק בתאילנד ונותן להם את כל האינפורמציה, כולל מצלמות אבטחה".

ממשרד החוץ בירושלים נמסר בתגובה: "המקרה מוכר ומטופל על ידי הקונסולית בבנגקוק".
חבד תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד