כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בהוראת האדמו"רים: הפוליטיקאים לא ישתתפו בוועידה

מכה קשה לוועידת המודיע: יממה לפני, האדמו"רים מגור, סלונים וויז'ניץ החליטו במפתיע: פוליטיקאים לא ישתתפו בוועידת 'המודיע'. "בחדרי חרדים" עם כל הפרטים בפרסום ראשון

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע על ביטול השתתפותו בוועידת הכלכלה של עיתון 'המודיע', שתתקיים מחר, וזאת בשל לוח זמנים צפוף, כעת הוחלט על ביטול השתתפותם של כלל הפוליטיקאים שהיו אמורים להשתתף בוועדה.

בהודעה שפרסמה הערב, מוצאי שבת, מערכת 'המודיע', נמסר כי "עקב הערות מחנכים ולאחר שיקול דעת מחדש, הוחלט כי ועידת המודיע לכלכלה ועסקים המתקיימת מחר באווניו, תכלול מושבים ודיונים בתחומי כלכלה ועסקים בלבד".

עוד נמסר כי "בשל כך, לא ישתתפו פוליטיקאים בועידה וייערך פאנל חילופי בשעות הערב, במקום הפאנל הפוליטי שתוכנן".

המפסידים הגדולים מההחלטה הם קודם כל 'המודיע' - שכן מועידה מתוקשרת עם כותרות בכירי המדינה, נשארה ועידה מכובדת רק בענייני עסקים וכלכלה. וכן, השרים נפתלי בנט וישראל כץ, שפספסו הזדמנות פז להתקרב למגזר החרדי, בנט על רקע פגישותיו עם הרפורמים והקונסרבטיביים וכץ לאחר חילולי השבת המתמשכים, המבוצעים על ידי משרד התחבורה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ביטול השתתפות הפוליטיקאים בוועידה, בא בהוראה ישירה של האדמו"רים מגור, ויז'ניץ וסלונים, לאחר שמחנכים פנו אליהם בטענה שהפרסומים סביב הוועידה עברו את הגבול וכי הקו השמרני של העיתון נפרץ.

לא רק הנאומים של בנט וכץ בוטלו – גם הפאנל המשותף של ראשי המפלגות החרדיות, השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני – בוטל.

כזכור, בעקבות ריאיון שהעניק ליצמן ל"בחדרי חרדים" שבו הוא תקף את גפני ו'דגל התורה', המחנך הדגלאי הרב מרדכי בלוי דרש מגפני להחרים את ועידת 'המודיע'. גפני לא החרים ואנשיו הודיעו בשישי כי ישתתף, אך ההודעה המפתיעה במוצאי שבת, כאמור הותירה את כלל הפוליטיקאים בחוץ.
ועידת המודיע נפתלי בנט ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד