כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מנקים לשבת, ליום חול או לפסח? עכשיו זה קל יותר

יותר ויותר מכשירים חשמליים נכנסים לבתים שלנו כשהם כשרים לשימוש ומקלים על החיים. בבתים רבים משתמשים במיקרוגל, מדיח כלים, פלטות שבת וכדומה. אם כך, אין בעצם סיבה להמשיך להתאמץ לנקות את הבית כשיש היום אפשרות לרכוש שואב אבק רובוטי

מנקים לשבת, ליום חול או לפסח? עכשיו זה קל יותר
לא לגעת



העולם שלנו הולך ומתקדם בקצב מהיר, ויותר ויותר מכשירים חשמליים נכנסים לבתים שלנו כשהם כשרים לשימוש ומקלים על החיים. היום אפשר למצוא ביותר ויותר בתים מכשירים כגון מיקרוגל, מדיח כלים, פלטות שבת וכדומה; ואם כך, אין בעצם סיבה להמשיך להתאמץ לנקות את הבית - כשאפשר לרכוש שואב אבק רובוטי שיהפוך את הניקיון בשגרה, לרגל פסח או שבת להרבה יותר פשוט.

יתרונות שואבי האבק הרובוטיים

קיים בשוק מבחר גדול של שואבים בעלי עוצמה חזקה, עם מיכלים שבהם מצטבר הלכלוך ואותם אשר אפשר לרוקן בקלות. הם מגיעים עם קיר וירטואלי שאותו ניצב להציב על מנת למנוע מן השואב להיכנס לאיזורים מסוימים בבית, וכן עם תחנת עגינה אליה הוא יודע לחזור באופן אוטומטי על מנת להיטען ולהיות מוכן לפעם הבאה בה יהיה בו צורך.

יתרון משמעותי נוסף של שואבי אבק רובוטיים הוא האפשרות לתכנת אותם מראש לפעולה בזמנים קבועים. כך למשל ניתן לצאת מהבית בבוקרו של יום ולכוון את שואב האבק כך שינקה את הבית בהיעדרכם.

איך בוחרים את השואב המתאים?

הצורה: יש שואבי אבק עגולים או מרובעים, אבל המילה האחרונה בתחום היא שואב אבק רובוטי בצורת יהלום, אשר מבצע את העבודה בצורה האפקטיבית ביותר.

הגודל: אם יש לכם בית גדול, יתכן ששואב אבק קטן לא יצליח להתמודד עם כל המרחב. מאידך, אם הבית שלכם קטן יחסית או שרובו מלא ברהיטים וחפצים שהשואב לא יכול להיכנס מתחתם, לא תזדקקו לשואב אבק רובוטי בגודל תעשייתי שמתאים למשרדים גדולים.

השימוש: לפני שאתם קונים שואב אבק רובוטי, ודאו שאתם מבינים כיצד מפעילים אותו, מהו אופן פעולתו של כל חלק בו, ולא פחות חשוב: איך צריך לתחזק אותו. תחזוקה שוטפת מתאימה עשויה לשמור על שואב האבק לאורך זמן רב, ועל כן חשוב להקפיד לבצע אותה על פי הוראות היצרן.

פעולות נוספות: אם יש לכם שטיחים רבים, ודאו שהשואב מסוגל לשאוב אותם; אם אתם זקוקים לשואב אבק שגם ישטוף את הרצפה, ודאו כי האפשרות קיימת בדגם שאתם מתעניינים בו. פעולות נוספות יכולות גם להיות תוספת של מברשות סיליקון, מסננים אנטי אלרגניים וכדומה.
שואב אבק רובוטי מכשירי חשמל ניקיון מנקים לשבת כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד