כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

זוהי ההשקעה המומלצת עבורכם • היכנסו ותרוויחו

רבים מחפשים אפיקי השקעה מגוונים ומעניינים לעיתים הם משתלמים ולעיתים גורמים להפסדים קשים • מצאנו עבורכם את ההשקעה המתאימה במיוחד עבורכם.

זוהי ההשקעה המומלצת עבורכם • היכנסו ותרוויחו
פלאש 90, ליאור מזרחי



מידי בוקר תקבלו לתיבת המייל שלכם הצעה חדשה להשקעה בטוחה. קרנות השקעה, נכסים בערים מבודדות, השקעות מעבר לים ועוד הצעות שונות ומגוונות. הצד השווה שבהן היא רמת הסיכון הגבוהה אליה אתם נכנסים בהשקעות מעין אלו. וודאי נחשפתם לסיפורים קשים על אנשים שקרובים אליכם שניסו את מזלם בהשקעות מאתגרות אליהם נסחפו בעקבות הרצון העז להרוויח כסף קל כאן ומיד. כמובן במצבים אלו התוצאה היא הפוכה ובמקרים רבים המשקיע מוצא את עצמו ללא רווחים במקרה המועדף ובהפסדים קשים במקרה הקשה.

מי שמציעה השקעה מניבה ובקרבת מקום היא, חברת פרי נדל"ן מקבוצת אלדד פרי, שהחלה לאחרונה לשווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט ״פרי פלייס״ ברחובות. בפרויקט צפויות להיבנות 750 דירות המיועדות להשכרה לסטודנטים.

הפרויקט יצא לדרך לאחר שפרי נדל״ן מימשה את האופציה לקרקע בשטח בגודל 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בסמיכות למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ותחנת הרכבת. במסגרת השיווק של הבניין השלישי, מציעה פרי נדל״ן לרוכשי הדירות בפרויקט ״ראש שקט״ של שנה, בה מובטח להם לקבל שכר דירה חודשי על פי המחירים הריאליים באזור.

שכר הדירה שיקבלו הרוכשים למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כ- 6% שהיא שוות ערך לתשואה שמקבלים המשקיעים מעבר לים. מחירי הדירות בפרויקט הם החל מ-670,000 ₪ , כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-300 אלף שקל בלבד. בנוסף, כדי להבטיח את שמירת אופיו של המתחם ואיכותו, ינוהל המתחם כולו על ידי חברת ניהול, דבר שיחסוך לרוכשים טרדה מיותרת בדמות הטיפול השוטף בדירה ובשוכרים.

מגורי הסטודנטים בפרויקט "פרי פלייס" הם בעלי 2 חדרים בגודל של כ-35-42 מ"ר לכל יח״ד, בתוספת מרפסת של כ- 7 מ"ר, בכ-3 מגדלים בני 24 קומות. בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון בן 300 חדרים.

בהשקעה כזו התוצאה הסופית ידועה כיוון שתחום נדל"ן נחשב להשקעה הטובה ביותר. ההבנה היא שאנשים תמיד יחפשו דירות לקנייה ולהשכרה, מה גם שהביקוש באזור השפלה עולה על ההיצע מה שגורם לעליית מחירים מתמדת. המשקיעים ערים לכך שבתחום הדירות ההשקעה מחזירה את עצמה כיוון שהכנס הוא שלכם ויותר בטוח מנכס בוודאי שאין!

הצטרפו עוד היום להשקעה בטוחה:



פרי נדל נדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד