י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב גרוסמן זעק: הלל שורפים את היוצאים בשאלה

הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן נשא דברים חריפים כנגד ארגון 'הלל' הגורם לירידה מהדת • "ארגון "הלל" עושה שריפה בציבור החרדי. אין להם כבר מקומות לקלוט את היוצאים בשאלה. יש שריפה שמשתוללת. חייבים להקים ארגון שילחם בנושא" אמר הרב

הרב יצחק דוד גרוסמן בנאומו היום. צילום: משה גולדשטיין
הרב יצחק דוד גרוסמן בנאומו היום. צילום: משה גולדשטיין



הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק ונשיא מוסדות מגדל אור נשא דברים חריפים כנגד ארגון 'הלל' הגורם לעזיבת חיי דת ושמירת מצוות.

בנאומו בועידת כלכלה ועסקים 2 של עיתון 'המודיע' אמר הרב: "ארגון "הלל" עושה שריפה בציבור החרדי. אין להם כבר מקומות לקלוט את היוצאים בשאלה. יש שריפה שמשתוללת. אני אומר את זה פה כי המודיע זה השופר של גדולי ישראל לזעוק ולהרים את הכפפה.. חייבים להקים ארגון שילחם בנושא".

"רבותי בוערת אש" זעק הרב. "מגיפה נוראית. יש תנועה שהתפקיד שלה לרחק מהקדוש ברוך הוא. תנועת הלל. הם משקיעים הון תועפות לעודד את הילדים לעזוב את האידישקייט. ואין פוצה פה.

"למה אנחנו לא מקימים תנועה שכזאת לקירוב הנוער להקדוש ברוך הוא. צריך שיהיה מי שיקרב את בני הנוער. עיתון המודיע היא השופר של גדולי ישראל לדורי דורות. המטרה שלנו בנאום בוועידה כאן לעורר מודעות שיהיה מי שיפעל להציל את הנוער שלנו".

הרב התייחס לוועידה ולשיח שנוצר סביב הזמנות הפוליטיקאים ואמר "גדולי ישראל רצו שזו תהיה ועידה רוחנית. שהכל ישרת את המטרה העיקרית - מוסדות החינוך, היסוד של עם ישראל".

הרב גרוסמן הוסיף כי "בביזנס החכמה הכי גדולה היא לא איך למכור. אלא איך לקנות. איזה רווח יהיה למוכר מהקניה הזאת".
הרב יצחק דוד גרוסמן יוצאים בשאלה הלל המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד