י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המתנדבים מתקשים להתאושש: "הרכב שופד"

שלושה ימים חלפו מאז התאונה הקטלנית במנהרת הארזים בירושלים, בו נהרג דניאל חמיאס בן ה-13, ואנשי החירום עדיין בטראומה: "לא מסוגל לשכוח את המראות הקשים, כאשר לעיני האב נהרג הבן", אומר אחד מהם ל'בחדרי חרדים'

זירת התאונה
זירת התאונה



שלושה ימים חלפו מאז התאונה הקטלנית בירושלים, ועתה מתפרסמים פרטים חדשים על אותה תאונה נוראה, ועל אישיותו של דניאל חמיאס ז"ל, "אנו רגילים למחזות זוועה, מעשים שבכל יום. אך הפעם זה היה שונה, אני לא מסוגל לשכוח את המראות הקשים, כאשר לעיני האב, הסבא והסבתא נהרג בנו ונכדם", אמר אחד מהם ל'בחדרי חרדים'.

דניאל חמיאס ז"ל בן ה-13 נהרג בתאונה קטלנית ליל שישי, בסמוך למנהרת הארזים בירושלים, כאשר היה יחד עם אביו בדרך חזור מאשדוד, משם אספו את הסבא והסבתא שהיו אמורים לשהות בביתם בפסגת זאב בשבת.

"הרכב התנגש במעקה הבטיחות, והמשיך בנסיעה כאשר המעקה משפד את הרכב לאורך כ-40 מטרים", מספר ל'בחדרי חרדים' אחד מצוותי הרפואה שטיפול בנפגעים. "אני כ-20 שנה מתנדב בהצלה ובזק"א, ראיתי הרבה מאוד מראות קשים, אך הפעם זה נגע לי בנקודה רגישה" הוא מתאר. "מעקה הבטיחות נכנס לחזית הרכב, חלף קצת מעל רגלו של הנהג (דוד), וגרם למספר שברים, אמנם הוא פונה במצב קשה לבית החולים, אך בחסדי שמים עיקר הפגיעה היא שברים ברגלים - ממש נס".

לאחר שעבר את חזית הרכב שם האב ניצל ממש בנס, מעקה הבטיחות המשיך אל מרכז חלל הרכב - כאשר באמצע המושב האחורי ישב הנער דניאל ז"ל, ומעקה הבטיחות חדר אל גופו והרג אותו תוך זמן קצר מאוד".

חוברת מיוחדת



דניאל חמיאס ז"ל, היה תלמיד המכינה לישיבה בתלמוד תורה "פאר יוסף" בשכונת נווה יעקב בירושלים. באחד העלונים שהודפס בסוף השבוע, הביא המנוח דניאל ז"ל פירוש של ה'אור החיים' לפסוק בפרשת השבוע, בלק, "כִּנְחָלִים נִטָּיוּ כְּגַנֹּת עֲלֵי נָהָר כַּאֲהָלִים נָטַע יְקֹוָק כַּאֲרָזִים עֲלֵי מָיִם". בראש העמוד, מפיעה תמונתו של המנוח ז"ל תחת הכותרת "גם אני רוצה להיות גדול הדור".

ראש המוסדות "פאר יוסף" הרב אליהו אביסרור וצוות הרבנים הדפיסו מודעות אבל בה כתבו "כי דניאל הוא "אחד המיוחדים מבני החבורה, נעים הליכות, בעל מידות נעלות, שקדן בתורה וירא שמים בתכלית".
דניאל חמיאס תאונת דרכים פאר יוסף פסגת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד