ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ח"כ אורן חזן: "אדלשטיין מנסה לחנוק אותי - ולקח לי את המזגן"

חזן: "מחפשים לשים לי רגליים. בחודש האחרון אני מבקש את דו"חות הביקורת של הכנסת, כנראה בגלל זה" • גורמים בכנסת: "לטענותיו של חזן אין גיבוי רפואי"

חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לוהט בכנסת: ח"כ אורן חזן טוען שיו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד) לקח את המזגן הנייד שבחדרו (בנוסף למזגן המרכזי) בגלל דרישתו של חזן לשקיפות בתקציב הכנסת.

היום (ב') צייץ חזן בטוויטר כי "לאדלשטיין לא נוחה דרישתי לשקיפות, בפרט בתקציב הכנסת, אז הוא מנסה לחנוק אותי. הבוקר פרצו אנשיו לחדרי ולקחו את המזגן שלא יהיה לי אוויר ואיעלם".




חזן הסביר ל-TheMarker כי "אני סובל מאסטמה קשה. האוורור פה בכנסת הוא על הפנים. הלשכה שלי ממוקמת באגף הישן והמזגנים לא מצננים. לפני שנתיים אישר לי רונן פלוט, המנכ"ל הקודם, מזגן נייד נוסף כדי שאוכל לנשום. הדבר היה בתיאום עם המרפאה. לפני שבועיים הגיע עוזר המנכ"ל ואמר לי שהוא צריך את המזגן הנייד. אמרתי לו שקיבלתי את המזגן הנייד בגלל הנשימה. הוא אמר שהמזגן הנייד מיועד לדברים אחרים.

"ניסיתי לתפוס את המנכ"ל ולא הצלחתי. היום ראיתי שפרצו לחדר ולקחו את המזגן בלא אישור ובלא תיאום. פניתי לרופא הכנסת ד"ר יצחק ליפשיץ, ושאלת את המנכ"ל אלברט סחרוביץ, שאמר לי שהוא זקוק למזגן ודרש ממני להביא אישור. הלכתי לד"ר יצחק ליפשיץ רופא הכנסת שאמר לי שאני זקוק למזגן נוסף".

חזן מסביר את לקיחת המזגן בכך ש"הם מחפשים אותי לשים לי רגליים. אני בחודש האחרון מבקש את דו"חות הביקורת של הכנסת, כנראה בגלל זה". לפני כשנה וחצי התעמתו חזן ואלדשטיין לאחר שאדלשטיין החליט כי חזן לא ינהל יותר את ישיבות המליאה כסגן יו"ר הכנסת, לאחר תחקיר "עובדה" על הקזינו ברומניה.

גורמים בכנסת מסרו בתגובה כי "אין ויכוח פרסונלי עם חזן. בחדרו של חזן יש מיזוג אוויר מרכזי כמו בלשכה של כל חבר כנסת. לפי הנחיית המנכ"ל, עוזר המנכ"ל ביקש מחזן את המזגן בחזרה, לאחר שהובהר הצורך במזגן במקום אחר. חזן סירב להחזיר את המזגן. לכל טענותיו אין גיבוי רפואי. יש לו מיזוג מרכזי בחדר".

עוד אמרו כי "אם יביא אישור מהרופא שהוא זקוק למזגן נוסף הוא יקבלו. בעבר היתה אפשרות לתת לו עוד מזגן בלא אישור רפואי. כעת עלה הצורך במזגן הנייד. אגב, המזגן הנייד שלו הוא לא בשימוש כבר כמה חודשים כי חסר בו חלק".
אורן חזן יולי אדלשטיין מזגן יור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד