כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרמה בהנהגת השמאל: אבי גבאי זכה בראשות מפלגת העבודה

דרמה בפריימריז במפלגת העבודה: השר לשעבר אבי גבאי, זכה בראשות מפלגת 'העבודה' עם 52 אחוזים מהקולות, עמיר פרץ זכה ב-47 אחוזים מהקולות. אחוז ההצבעה עמד על 59. בוז'י הרצוג: "נסייע לו להחליף את השלטון"

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90



דרמה בפריימריז למפלגת העבודה. אבי גבאי זכה בראשות מפלגת 'העבודה' עם 52%. עמיר פרץ קיבל 47%.

הקלפיות בפריימריז על ראשות מפלגת העבודה נסגרו בשעה 21:00, בבחירות לסיבוב השני לבחירת יו"ר המפלגה שיחליף את המנהיג המודח יצחק הרצוג.

הקלפיות נפתחו בשעה 11:00 ואחוז ההצבעה עמד על 59%, שהם 30,916 מתפקדים.

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה היוצא, יצחק (בוז'י) הרצוג: "שוחחתי כעת עם אבי גבאי ובירכתי אותו על ניצחונו המרשים בפריימריז לראשות מפלגת העבודה. הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון. שיהיה בהצלחה! שוחחתי גם עם עמיר פרץ ובירכתי אותו על מערכת הבחירות המרשימה שניהל".

ח"כ שלי יחימוביץ הגיבה: "בחירתו של אבי גבאי היא הישג מדהים ומרגש, המעיד יותר מכל על כך שמפלגת העבודה היא מפלגה חפצת חיים, חכמה ודמוקרטית שיכולה לשמש דוגמא ומופת למערכת הפוליטית בישראל. זכינו ביו"ר מפלגה נקי כפיים, אמיץ ויוצא דופן בכישוריו, ומחר נקום לבוקר של תקווה".

ציפי לבני הגיבה: "כפי שהקמת המחנה הציוני על ידי כיו"ר התנועה ועל ידי הרצוג כיו"ר העבודה היא זו שיצרה את התקווה הגדולה וההישג המשותף בבחירות הקודמות - המשימה המשותפת שלפנינו כעת היא ליצור תקווה מחודשת ואמיתית להחלפת את השלטון ולהציע לדרך אחרת, טובה יותר לישראל ולאזרחיה.

"עתה אחרי שמפלגת העבודה סיימה את ההליך הדמוקרטי בתוכה - עלינו לפנות יחד לציבור ולהרחיב את השורות לגוש גדול שיהיה כתובת לאותו ציבור אדיר בישראל, המאמין בדרכינו ושואף להחליף את השלטון ואת דרכו".
אבי גבאי עמיר פרץ העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד