י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

גבאי תוקף את ביבי: "בן הדוד שלך לא יכול לייצג חברת צוללות"

אבי גבאי, המנהיג הטרי של מפלגת העבודה, קורא בנאום הניצחון שלו להחליף את השלטון. תוקף בחריפות את ביבי ואת הימין: "צריך מנהיגות שיכולה לפתור בעייה של ילדים חולים בהדסה. צריך לדאוג לדימונה ולא רק לעמונה"

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90



נאום הניצחון: יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, אבי גבאי נאם הערב (שני) בגני התערוכה בתל אביב התייחס לנחונו ותקף את נתניהו והליכוד.

"לכל מי שהספיד את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה לשלטון", אמר, "לכל מי שחשב שאזרחי ישראל איבדו את התקוה לשינוי - התשובה היא הלילה הזה".

עוד הוסיף, "זו הדרך שמובילה לשלטון חדש בישראל. הדרך הזאת היא למען כולם, הדרך הזאת היא למען כל אזרחי ישראל. מפלגת העבודה אמרה הלילה את דברה, מפלגת העבודה ביטאה היום שינוי שמנשב בעם כולו. הבעתם את רצונכם במנהיגות חדשה, והנה אני לפניכם - מנהיגות שמשירה מבט קדימה אל קהלים חדשים למפלגה".

גבאי הציע ליו"ר המפלגה היוצא יצחק הרצוג, להמשיך ולשמש כיו"ר האופוזיציה. "ידידי יצחק בוז'י הרצוג, יחד עם ציפי לבני השגתם הישג מדהים של 24 מנדטים, ואני בטוח שתעביר את המקל ותהיה לצדי במעלה הדרך. מחר, יום שלישי, פעמיים כי טוב נאמר, מתחיל מסע הבחירות להחלפת השילטון בישראל.

"מחר, אנחנו נתחיל את המסע אל לבם של ישראלים טובים, ישראלים שאוהבים את המדינה, ישראלים שמרשתים את המדינה ודואגים לה, ישראלים שתורמים למדינה בכל בוקר שהם יוצאים לעבודה, ישראלים שמאמינים בערכים האידיאלוגים שלנו, אבל ישראלים שבמשך עשרות שנים לא מצביעים עבודה".

גבאי המשיך: "ואני פונה מכאן, מהרגע המיוחד הזה, לכל אזרח בישראל - השלטון הקיים בא להפריד בין ימין לשמאל, בין דתיים לחילונים, בין מזרחים לאשכנזים בין יהודים לערבים - הוא הפריד את האזרחים בשביל למשול. זה הזמן של כולנו להתחבר מחדש. ואני קורא לכל אזרחי ישראל - הצבעתם עבודה, לא הצבעתם עבודה, הצטרפו אליי.

"המשימה של החלפת שלטון נתניהו דורשת שילוב כוחות. לכל הציבור נמאס מהקשקוש והפסימיות, נמאס ממנהיגות שלא פועלת למענינו, נמאס למי שלא רואה אותנו בראש סדר העדיפויות שלו, והגיע הזמן למנהיגות ששמה את האדם והאזרח בראש מעייניה. מנהיגות מאחדת, מנהיגות שדואגת לדימונה ולא רק לעמונה.

"אנחנו מבקשים מנהיגות שמסוגלת לפתור אירוע של ילדים חולי סרטן בבית החולים הדסה, מנהיגות שמסוגלת לקבל החלטות ולא עסוקה שבועות בבג"ץ סביב שלושה רופאים. מנהיגות ישרה שברור לה שבן הדוד שלך שמנהל משא ומתן קואליציוני עבורך לא יכול לייצג חברת צוללות".

גבאי המשיך: "מנהיגות שפועלת לאומץ לב - לא עוד נאומים מפוארים באו"ם שמשודרים רק בישראל, לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים. אני מאמין גדול במדינה שלנו, מאמין גדול בעם שלנו. אני מתחייב כאן בפניכם לא לעצור ולא לשקוט עד שבשורת השינוי והתקווה תהדהד בקול גדול בכל הארץ".
אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד