כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

5 דברים מומלצים לעשות בחופשה באילת

אספנו עבורכם 5 אטרקציות אישיות ומשפחתיות שתוכלו לנצל כשאתם מחליטים לנסוע לאילת לחופשה. החל מהמצפה התת ימי ועד לשינה במלון דן היוקרתי

5 דברים מומלצים לעשות בחופשה באילת
לא לגעת



אילת, העיר הדרומית, מושכת אליה מדי שנה תיירים רבים מהארץ ומהעולם. חופי הים האדום, החום שמאפיין את העיר בכל ימות השנה והאווירה התוססת, כל אלה הם סיבות טובות להדרים אל העיר ולבלות בה חופשה. בתכנון החופשה שלכם באילת ישנם 5 דברים מומלצים שבוודאי לא תרצו לפספס.

פארק המצפה התת ימי

המצפה התת ימי הוא מקום בילוי מושלם למבוגרים ולילדים. בפארק מחכה לכם חלון הצצה אל הדגה הקסומה של ים סוף, היכרות עם עולם הכרישים, כולל סימולטור המדמה את עולמם. בעומק של שישה מטרים מתחת לפני הים נמצאים חלונות מגדל הפתוחים לתוך שוניות אילת. אזור זה מעניק הצצה לטבע כשאין כל התערבות של האדם באזור, לא מתבצעת האכלה והאזור אינו מגודר.
המצפה התת ימי נגיש ומתאים לכל המטיילים, ילדים ומבוגרים. אם תרצו להישאר במקום שעות נוספות, תוכלו לשבת במסעדה במקום ולנוח. כמו כן, מומלץ לבחון את לוח הזמנים במצפה ולהגיע לאחת הפעילויות המתקיימות בו.

חוף האלמוגים

שונית האלמוגים באילת היא אחד מפלאי הטבע שיש לאילת להציע. כדי ליהנות מהעולם התת ימי, מהשוניות ומשפע הצבעים שמציע הים, לא חובה לצלול. גם שחיה עם שנורקל ועם משקפת תספק חוויה נפלאה.

השחייה בחוף האלמוגים יכולה להיות נפלאה לכל אחד, גם לילדים שכבר יודעים לשחות ומגיעים בליווי מבוגרים. הנוף הקסום של החיים במים הוא יחיד ומיוחד לעיר אילת.

ספורט ימי באילת

חופי הים של אילת מציעים לכם לא רק את החוף עצמו, אלא גם שלל פעילויות ספורט ימי. בין היתר תוכלו לעלות על אופני ים או על בננה, לעשות סקי מים, לשוט בסירת פדלים, לעלות על סאפ ועוד שלל פעילויות מרגשות – חלק מתאימות למבוגרים וחלק מהפעילויות יתאימו לכל המשפחה.

לחוות את הטבע – תצפית הר יואש

אילת וסביבתה היא מקום נפלא ליהנות בו מהטבע. מצד אחד נמצא הים האדום ומן הצד השני הרי אילת נישאים ומרשימים כל אחד. אם אתם חושבים לשלב בחופשה שלכם באילת מסלול טיול ואתם רוצים ליהנות מהטבע במלוא עוצמתו, אחד היעדים שתרצו לשקול להגיע אליו יהיה תצפית הר יואש.
התצפית נמצאת בגובה של 734 מטרים מעל גובה פני הים והיא משקיפה אל מפרץ אילת. כדי להגיע למקום, כל שיש לעשות הוא לנסוע כרבע שעה מהעיר, לחנות בחניה המסודרת ומשם לצאת להליכה קצרה עד לאזור התצפית. באפשרותכם לשבת במקום ולנוח או לנצל את הנוף המושלם לפיקניק מפנק שתביאו אתכם מראש.

לינה במלון מפנק – מלונות דן



מתוך אתר מלונות דן, מלון דן אילת המפואר

חלק בלתי נפרד מהחופשה המושלמת שלכם הוא בית מלון באילת. באילת מחכים לכם שני מלונות מומלצים: דן אילת הנמצא בחוף הצפוני של העיר ומלון דן פנורמה אילת על שפת הלגונה הצפונית. שני המלונות מציעים פינוק אמיתי, בין אם תחליטו להגיע לחופשה בעיר כזוג ובין אם אתם מחפשים מלון לכל המשפחה.
מלון באילת אילת חופשה מלון דן כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד