י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ביצים ופשקווילים בפתח; "זו רק ההתחלה"

חייל חרדי שאך לפני שבוע עלה על מדים והתגייס לצה"ל, כבר הספיק לחוות את היחס המבזה מצידם של החרדים הקיצוניים בבית שמש • אשת החייל ל'בחדרי': "לומר שאני לא מפחדת? זה שקר. אני מקווה שיקבל פטור ממדים, כך שלא נסבול עוד"

ביצים ופשקווילים בפתח; "זו רק ההתחלה"



"אתמול בעלי חזר מהטירונות, והבוקר הוא הופתע לגלות על מפתן הבית ביצים מנופצות ופשקווילים בגנותו" מספרת ל'בחדרי חרדים' אשת החייל.

מדובר בחייל שהחל רק לפני שבוע את מסלול הטירונות בחיל האוויר במסגרת שחר כחול ואתמול יצא לחופשה לביתו. הבוקר (שלישי), עם צאתו מהבית הבחין במספר ביצים מנופצות מחוץ לביתו ברמה ג' בבית שמש, וכן פשקווילים בגנותו.

"חרד"ק תסתלק מהשכונה, די להחטיא את ילדינו" נכתב על הפשקווילים, "חבל רק תסבול פה, תיזהר זה רק ההתחלה". אשתו, אומרת ל'בחדרי' כי עם תחילת הטירונות הגיש בקשה לפטור ממדים "עכשיו כבר יש לו גם עילה לכך".

לדבריה, בעלה מתכוון להגיש תלונה במשטרה על כך. "לומר לך שאני לא מפחדת? זה שקר. אני מקווה שהוא יקבל פטור ממדים בקרוב כך שלא נסבול עוד".

בעיר בית שמש ובאיזורים נוספים בהם מתגוררים קיצונים חרדיים, חיילים סובלים לא מעט מנחת זרועם, כאשר בחלק מהמקרים הדביקו את מנעול הבית, שפכו צבע ועוד. מקרה קיצוני במיוחד אירע לפני שבוע כאשר מטעפת נפץ מדומה, הושארה בתיבת דואר של בכיר מערך גיוס החרדים בצה"ל.

אשתו של רס"ן יעקב ראשי, בכיר במערך גיוס החרדים וראש מדור בני ישיבות בצה"ל, המתגורר בבית שמש, דיווחה למשטרה כי קיבלה מעטפה שהעלתה את חשדה. למקום הגיעו שוטרים וחבלן משטרה שסגר את הזירה ובדק המעטפה. במעטפה היה כיתוב של המילה 'נקמה' וחוטים. בבדיקת חבלן לא אותרו ממצאים המעידים על מטען חבלה.

אחד מבני המשפחה סיפר ל'בחדרי חרדים': "אחד מבני המשפחה הוציא את המעטפה מהדואר, פתח אותה וראה חוטים מוזרים - מיד עזב את זה והזמין משטרה וחבלן הגיע לבית".

"צה"ל מגנה אלימות ואיום באלימות מכל סוג שהוא" נמסר מדובר צה"ל בעקבות המקרה. בהודעה הדגישו כי "מעשים כאלו לא ירתיעו ולא ירפו את ידינו מגיוס המיועדים לשירות בטחון על פי חוקיה של מדינת ישראל".







חייל חרדי בית שמש גיוס חרדים קיצונים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד