י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סרט קולנוע חדש מצולם בימים אלה בערים החרדיות

סרט חדש בעל אופי חרדי, מצולם בימים אלה במספר ערים חרדיות, אתמול צולמו הסצנות הראשונות בעיר בני ברק • מפיק הסרט ל'בחדרי': "אנו שמחים לקבל את שיתוף הפעולה של תושבי בני ברק, והציבור החרדי"

הצילומים לסרט אמש בבני ברק
הצילומים לסרט אמש בבני ברק



תושבי רחוב אבוחצירא בבני ברק, הופתעו אמש (שלישי), לראות צוותי צילום שהתמקמו ברחבת השכונה למשך שעות, כשהם מצלמים סצנות לסרט, בעל אופי חרדי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בסרט קולנוע עלילתי בשם 'גאולה' - שסיפורו עוסק במנחם, בחור חילוני שהתאלמן ולו בת בשם 'גאולה'. עם השנים מנחם חוזר בתשובה לאחר שבעברו שימש כסולן מצליח בלהקת 'רוק'.

לאחר שמנחם חזר בתשובה, אובחן אצל בתו 'מחלת הסרטן' והוא צריך כסף בכדי לממן את הטיפולים הרפואיים. ובשל כך חוזר מנחם לחבריו החילונים, שאותם עזב עם חזרתו בתשובה, ומנסה לגשר איתם על כל הפערים ולבקש את עזרתם בכדי לגייס את הכסף לטיפול בילדה, ע"י קיום הופעות כשרות באירועים חרדים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי מי שכותבים ומביימים את הסרט, הם בועז יהונתן יעקב, יוסי מדמוני, וארז קואל.

הסרט ממומן ע"י קרן יהושע רבינוביץ', קרן גשר, וקרן אביחי. ע"פ הערכות הסרט יושק בשנה הקרובה.

הצילומים נערכים בתקופה זו ברחבי הארץ, הכוללים מספר ערים חרדיות, ביניהם: בני ברק וכפר חב"ד.

מיכאל רוזנבאום, ממפיקי הסרט אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אנו שמחים לקבל את שיתוף הפעולה של תושבי בני ברק, והציבור החרדי, על אף ההפרעה המינימלית והעניין שאנו מייצרים בשכונה, אודות הצילומים. מלבד 2 בחורים שצעקו לעברנו 'שיקצע תלכו מפה לתל אביב', התקבלנו בברכה. בחרנו בכוונה שחקנים לא מוכרים בכדי לסקרן את הציבור".
צילומים לסרט קולנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד