ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

תושב ב"ב הואשם במעשים חמורים בקטינים

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבועיים לאחר הדיווח ב'בחדרי' על מעצרו של משה יעקב פישר, תושב בני ברק בן 53, הבוקר הוגש נגדו כתב האישום • נהג לבלות בחברת הקטינים ואף נהג לקנות עבורם מוצרים שונים • בעבר ריצה 4 שנות מאסר בגין עבירות דומות

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



משה יעקב פישר, תושב בני ברק בן 53, הואשם הבוקר (שלישי), בגין ריבוי מקרים של מעשים חמורים ואסורים בשלושה קטינים בני 13-15, שניים מהם תוך ניצול יחסי תלות, מרות ועבודה.

המקרה דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', עם מעצרו לפני כשבועיים, והבוקר כאמור הוגש נגד פישר, כתב האישום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.

מכתב האישום עולה, כי בין החודשים אפריל – מאי 2017, העסיק הנאשם משה יעקב פישר, שני קטינים בני 15 בעסק שבבעלותו, תמורת תשלום. במהלך התקופה נהג הנאשם להסיע את הקטינים, ביחד עם חברם, קטין בן 13, ברכבו, במסגרת שעות העבודה ומחוצה לה, למקומות שונים בארץ. כמו כן במהלך התקופה נהג לבלות בחברת הקטינים ואף נהג לקנות עבורם מוצרים שונים, ובין היתר בגדים, טלפון נייד, אופניים חשמליים, דברי מזון, שתייה וסיגריות.

במסגרת יחסי המרות ששררו בין הנאשם לבין שני הקטינים, קיים הנאשם שיחות והתכתבויות בעלות אופי אסור וחמור עם הקטינים ואף ביצע בקטינים במספר הזדמנויות, במועדים שונים, מעשים אסורים, תוך ניצול יחסי המרות. כמו כן הפנה הנאשם לקטינים הצעות והתייחסויות חמורות תוך ניצול יחסי תלות, מרות ועבודה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בנימוקים להארכת מעצרו עד תום ההליכים, הפרקליטות ציינה כי מסוכנותו של משה יעקב פישר מתחזקת, נוכח עברו הפלילי, הכולל 6 הרשעות קודמות, לרבות בעבירות מסוג זה בקטינים, אשר בעקבות כך נידון ל-4 שנות מאסר בפועל.






בבקשת המעצר כתבה עו"ד מור כי: "מעשיו של המשיב, המפורטים בכתב האישום, מלמדים על דפוס פעולה בו נקט המשיב, ביצירת קשר קרוב עם הקטינים, טרף קל, באופן שנהג לבלות עימם, להסיע אותם ולרכוש עבורם מוצרים שונים וזאת על מנת לרכוש את אמונם ולהביא לקרבה וליצירת תלות בינם לבין המשיב. המשיב ניצל את יחסי התלות, העבודה והמרות שנוצרו בינו לבין הקטינים וביצע בהם את המעשים במספר רב של הזדמנויות."
מעשים חמורים ניצול קטינים כתב אישום משה יעקב פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד