ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"החשדות חסרי שחר" • עו"ד של בוסו מדבר

"המשטרה מתבססת על עדות יריב פוליטי" • עופר ברטל עורך דינו של סגר"ע פ"ת אוריאל בוסו מסביר למה הוא בטוח שהאשמות נגד מרשו יסתיימו בלא כלום • כתב הגנה

סגן ראש העיר, אוריאל בוסו (מימין). צילום: 'בחדרי חרדים'
סגן ראש העיר, אוריאל בוסו (מימין). צילום: 'בחדרי חרדים'

הודעת המשטרה לפיה היא ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית פתח-תקווה, יצחק אוחיון, סגנו, אוריאל בוסו ובכירים נוספים בעירייה לא הפתיעה את בוסו ואת עורך דינו.

עוד בנושא:
המשטרה: להעמיד לדין את ר"ע פ"ת ואת סגנו

"לא ציפינו שהמשטרה תנהג אחרת", אומר עורך הדין עופר ברטל המייצג את אוריאל בוסו, בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים': "המשטרה לא רשאית לסגור את התיק, רק הפרקליטות, לכן היינו בטוחים כי זה יהיה הצעד הבא.

"אנחנו הולכים עם האמת, וגם אומרים אותה. בדרך-כלל המשטרה שואלת שאלות על פי המידע שהעדים מפקידים בידיה. העד שנתן את המידע הוא יריב פוליטי מוכר של מר בוסו, יש לו אינטרס שקוף מאד והוא מנסה לעשות זאת גם באמצעים בלתי ראויים כדי לסלק אותו מהזירה הפוליטית".

• איך להערכתך זה יסתיים?

"לא ציפינו שהמשטרה תגיד שהוא משקר. אך מכיוון שהוא עד מדינה עדותו זקוקה לתמיכה נוספת. למיטב ידיעתנו אין תמיכה כזו ולכן אנחנו מניחים שהפרקליטות תסגור את התיק.

"מבחינה מקצועית אנחנו מאמינים ומניחים כי האשמות הללו יסתיימו בלא כלום ובקול ענות חלושה.

"אם הפרקליטות תחשוב למרות זאת כי יש מקום לכתב אישום היא כמובן תזמין אותנו לשימוע לאחר שנקבל גם את חומר הראיות ואז גם נוכל לשכנע את הפרקליטות כי הטענות הללו חסרות שחר".

• מה אתה יודע על התנהלות של אוריאל בוסו?

"מר בוסו ממשיך לעבוד בצורה רגילה ואין סיבה לקטוע את העבודה היום יומית שלו. הוא ממשיך להתנהל במקצועיות רבה כבעבר.

"למרות שיש לך אויבים אתה חייב לדעת להמשיך להתנהל רגיל. כמו שעוברים משברים קטנים צריכים לעבור גם גדולים. יש אויבים שהם הגונים ויש אויבים שאין להם מגבלות והם הולכים למשטרה".

בפנייה לאוריאל בוסו כדי לשמוע את תגובותו הוא הסביר כי הוא נמנע מלדבר לתקשורת וכי נוכל לדבר עם עורך-דינו אך הדגיש כי "האמונה בהקב"ה ומעשיו הטובים הם העורך דין הטוב ביותר.

"אני בהחלט מתרשם ממנו שהוא מאמין מאד", אומר ברטל. "רמת אמונה כזאת נותנת כוח גדול להתמודד בחקירות המשטרה ובמצב כזה", הוא מסכם לסיום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד