י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חוזרים לכותרות: 30% נוכחות בביקורת שנערכה בכולל בבנין 'המתמידים'

'המתמידים' שוב עולים לכותרות: בביקורת שנערכה על ידי משרד החינוך ב'כולל' ברחוב מנחת יצחק, נמצאו רק 30% מאברכי ה'כולל' - והמוסד נפסל מלקבל תקציבים • במוסד זועמים: הפקחים הגיעו 10 דקות לאחר תחילת ה'סדר' - דבר שלא נעשה מעולם

כינוס 62 שנה לייסוד המתמידים, במוצ"ש האחרון. צילום: אהרון ברוך ליבוביץ'
כינוס 62 שנה לייסוד המתמידים, במוצ"ש האחרון. צילום: אהרון ברוך ליבוביץ'

מוסדות 'המתמידים' חגגו במוצ"ש האחרון 62 שנה לייסוד המוסדות, אך המוסד שעלה לכותרות בחודשים האחרונים לאחר שבכירי החסידות נעצרו בחשד לזיוף מסמכים, סובל היום (ג') בפעם המי יודע כמה מנחת זרועם של נציגי החוק.

במהלך ביקורת שערכו נציגי משרד החינוך בכולל הממוקם בבנין 'המתמידים' ברחוב מנחת יצחק בירושלים, נמצאו רק כ-30% מהאברכים הרשומים ב'כולל' של המוסד.

הביקורת החלה בשעה 15:10, אז נכנסו פקחים ממשרד רואי החשבון קופרברג לבניין המוסד, והחלו בספירת התלמידים. הנהלת המוסד הודיעה למשרד החינוך כי 'סדר ב'' מתחיל בשעה 15:00, והפקחים הגיעו מיד עם תחילת ה'סדר' בכדי לבדוק נוכחות.

משרד החינוך מודע לעובדה כי אברכי ה'כולל' לא מגיעים בדיוק של שעון שויצרי למקום הלימודים, ולא ערכו עד היום ביקורות בחצי שעה הראשונה של ה'סדר'.

אמנם אין מניעה חוקית לערוך את הביקורת עם תחילת ה'סדר', אך במשרד החינוך התחשבו בראשי הכוללים ולא ערכו ביקורות בשעות המועדות לפורענות. אלא שככל הנראה המפקחים שהגיעו למוסדות המתמידים, קיבלו הוראה לדקדק כחוט השערה, וניצלו את השעה המתה, בכדי להכשיל את המוסד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד