י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'היישוב' חגג, הסלב'ס באו בהמוניהם

ישיבת 'היישוב החדש' ערכה מעמד הכנסת ספר תורה להיכל הישיבה ששולב עם כינוס בוגרים • ומדוע הבוגר, ראש ישיבת 'אור ישראל', נשאר בבית? • ויש גם וידאו מהאירוע

האירוע בהיכל הישיבה. צילום: אבי כהן, בני ברקי
האירוע בהיכל הישיבה. צילום: אבי כהן, בני ברקי

בתחילת השבוע ערכה ישיבת 'הישוב החדש' בתל אביב הכנסת ספר תורה להיכל הישיבה – שנתרם על ידי בוגר הישיבה, הנגיד ר' צבי רייזמן מלוס אנג'לס.

האירוע, אליו הגיעו בוגרים רבים מכל שנות קיומה של הישיבה, ביניהם: עו"ד יעקב ואבי ויינרוט, הרב שלמה דיכובסקי - מנכ"ל בתי הדין הרבנים, דיין בית הדין הגדול הרב אברהם שרמן, שלמה נס – מגדולי רואי החשבון בארץ, ומספר עיתונאים שיצאו אף הם מספסלי הישיבה ובהם: קובי נחשוני (YNET) ואשר גולד (וואלה!).



במהלך האירוע – אותו הנחה הרב אברהם גוגיג - קיבלו המשתתפים והתלמידים את הספר 'רץ כצבי' של ר' צבי רייזמן וספר נוסף שמסכם את היסטוריית הישיבה בתמונות ובסיפורים שלא נחשפו עד היום.

יצוין, כי חברת הביטוח 'איילון' פרסה את חסותה הכלכלית על האירוע. מנכ"ל החברה המתגורר בסמוך לישיבה, נחשב לאחד התורמים הגדולים של הישיבה.

תלמידיו של ראש ישיבת 'אור ישראל' ר' יגאל רוזן ששאלו אותו בימים האחרונים האם ישתתף באירוע בתור בוגר הישיבה, נענו: "מכיוון שזה לא הכנסת ספר תורה גרידא, אני נאלץ לא להגיע".








































קישורים:
פורטל בני ברקי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד