כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

המשפיע חשף: בזכות מה ניצל משגיח הכשרות

"משגיח הכשרות שניצל בזכות שנזהר מלשמוע קול שירה מאשה". צפו בסיפורו של הגה"צ רבי אלימלך בידרמן בעצרת חיזוק בבני ברק שנערכה ע"י ישיבת מרן

המשפיע חשף: בזכות מה ניצל משגיח הכשרות



מאות השתתפו השבוע בעצרת חיזוק שנערכה בעיר בני ברק ע"י "ישיבת מרן", לקראת ימי בין המצרים, האבל על חורבן בית המקדש ובמלאת שנה להסתלקותה של האשה הצדקנית מרת אסתר חזן ע"ה.

בעצרת נשאו דברים גדולי התורה ובראשם חבר מועצת חכמי התורה, הגר"ש בעדני ראש בית המדרש "אור החיים" שם נערכה העצרת, הגר"נ בן שמעון ראב"ד ת"א יפו, הרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן, הגר"מ בן שמעון ראש ישיבת אור אליצור, הגר"ש חזן ראש מוסדות משכן מאיר, הגרי"א יזדי ראש כולל בית אבא. ובני המנוחה.

הגר"ש בעדני בדבריו זעק על רדיפת הכבוד ואמר "כבוד זהו חיידק טורף. אנשים רודפים אחרי הכבוד ורוצים עוד ועוד כבוד ובסוף משתגעים ומאבדים את כל עולמם, צריך להזהר לברוח כמה שיותר מן הכבוד". הגר"מ בן שמעון בדבריו עורר את הציבור להתרחק מכל המכשירים הטמאים ואמר כי אפילו להסתכל בדברים טובים במכשירים אלו צריך להזהר ולהתרחק לגמרי.



המשפיע רבי אלימלך בידרמן בדבריו אמר "כי בימים אלו שהשכינה בצער אנו צריכים להתעורר, "הקב"ה דופק אצל השכן בשביל שאנחנו נתעורר, האסון של המשפחה היקרה ושל האבא האברך הרב חזן זה לעורר אותנו". בדבריו סיפר סיפור מעניין שהתרחש זה עתה: "יש אברך בשם רבי שמעון סגל הוא משגיח במסעדה בפולין מלפני שלוש שבועות קיבל דום לב שם בפולין. ושם במסעדה הטבחית הגויה קראה להצלה אמבולנס, עבדו עליו חצי שעה אחרי חצי שעה אמרו הוא מת אין מה לעשות. הטבחית הגויה ביקשה מהם יש לו אשה וילדים האם אפשר לנסות עוד פעם. ניסו עוד פעם אחרי שעה יצבו את הדופק וב"ה השתפר המצב והביאו אותו לארץ והיה בתל השומר עד מלפני שבוע ואז יצא מתל השומר ב"ה.

"רבותי תקשיבו טוב טוב את הסיפור שאני אומר לכם, הטבחית הזאת במסעדה הייתה אוהבת לשיר אבל קול באשה ערוה אז שמעון כל פעם שהיה פותח את המסעדה היה עושה בפה שש..ששש.. שקט ואז היא הייתה שותקת וככה כל יום, וככה היה מלפני שלוש שבועות שהיה לו דום לב הוא פותח את המסעדה ועשה ששש שקט ונכנס פנימה והיא תוך כדי מלאכה התחילה שוב לשיר והרגישה שהיא שרה יותר מידי זמן ולא העירו לה לא מגיב. היא רואה שהוא יושב כאן ולא מגיב לקחה סיר גדול והעיפה על הרצפה כי רצתה שיגיב וראתה שהוא לא מגיב אז היא קראה לאמבולנסים ורק בזכות זה הוא חי. הוא חי בזכות גדרי קדושה בזכות השש... לדעת מה זה גדרי קדושה". סיפר המשפיע.

צילום: ישיבת מרן

















רבי מיילך בידרמן הרב שמעון סגל עצרת מספד ישיבת מרן אסתר חזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד